Gullkorn fra mannemunn

High_Voltage

Betatt av forumet
Ønsker bare å dele noen gullkorn fra mannemunn som jeg har hørt selv, kanskje dere har flere å tilføye? :)

Deriblant min kompis som spurte hvor lang babyen min var nå sånn ca. Jeg svarte at crl (hode til rumpe) var ca 8 cm. Ja, det var jo logisk mente han, ettersom barn ikke får føtter før i slutten av svangerskapet (!!). Jeg satte i gang og storflire, og lurte på hvor han hadde det fra: jo, når rumpetroll kommer svømmende, begynte han før jeg satte i å storle igjen. Han hadde blandet frosker og babyer sånn sammen at jeg måtte google det ene og det andre for å nøste opp alle løse tråder.

Neste historie er om en stakkar mann som overhørte at venninna mi fortalte at hodet ikke hadde festa seg så nærme fødselen at hun var bekymret, da han nærmest hoppa frem og brølte og kava med armene. Stakkar mannen trodde at hodet ikke satt fast i babyens kropp så ungen kom ut i to deler. Snakker om stressa fyr, noe som ikke var så rart...

Så til min kammerat Geir fra Bergen som følte seg så ille til mote etter konas første fødsel. Han fikk høre at hun hadde hatt 10 cm åpning, og han var så fortvila, for da kom hun aldri til å nyte sex med han lenger, for han var ikke utstyrt med penis som var i nærheten av 10 cm i diameter...! Stakkaren trodde hele damen var 10 cm i diameter fra åpning til livmor..

Så det er tydligvis ikke bare bare å være mann oppi alt dette.. :D

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09 ♡
Ny termin 23.01.14 ♡

Hehe :) Denne tråden likte jeg :)

Tommel opp:-) Fikk frem smilet på en kvalm stakkar;-)

<3 Jente April 2012
Termin med nr 2: 5. Februar 2014

Nå fikk vi oss flere gode lattere, mannen min og jeg! Har dessverre ingen slike gullkorn å bidra med akkurat nå, men kommer kanskje over noen. Herlig!

Hahahahaha. Fantastisk :)
Min mann fikk også litt panikk da jeg fortalte at hodet ikke var festa :p

Mannen "Du? Det er det gule i egget som blir til kylling ikke sant?" "ja" "men uten en hane blir det vel ikke kylling?" "nei" "det er jo helt genialt da! Egg med KUN eggehvite!" jeg lo så jeg grein:-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Æsj tror han at egg man spiser er halvveis på vei til å bli kylling? ..mmmm deilig kyllingfoster-eggeplomme :p

Ikkje fra mannemunn, men har ein genial fra i vennine som eg kunne skrevet ei lita bok om gullkorn: Ho og typen var på veg heim frå reise og det hadde blitt mørkt ute og det var fullmåne. Denna jenta sitte å ser på månen til ho forbløffa seie til gubben sin: Du vil ikkje tru meg (!) men, månen hoppa fra den eine sida til den andre!!!!
Gubben i bilen: Det første stemme, for det kom ein sving!

Ler lika godt :)

Back
Topp