Gullkorn fra kjærestemunn

IVA

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Denne tråden laget jeg på den forrige termingruppa, og jeg må bare ta den med videre her. Det er skikkelig finurlig hva som kommer ut av mannen av og til! :D

Han: "Når begynner hvetedagene?"
Jeg: "Hvetebrødsdagene mener du? De er etter vi har gifta oss."
Han: "Å, er det ikke når man prøver å få barn?"

H: "Hvorfor er dere damer sånn som dere er?"
J: "Nesj, hvorfor er dere menn som dere er da? Fordi dere har testosteron."
H: "Ja, og dere har ekstragon. Nei, jeg mener estragon."
J: "Det er et krydder..."

H: "Vil du ha maxitaxi?"
J: "Hæ?"
H: "Ja, sånn sjokolade."
J: "KinderMaxi?"
H: "Ja! Var det ikke det jeg sa?"

J: "Jeg tror jeg må ha eple..."
H: "Skal jeg gå og skjære opp til deg?"
J: "Ja, kan du?"
H: "Ja, hvis du lar meg da. Jeg har aldri gjort det før."
J: "Har du ALDRI skjært opp et eple før??"
H: "Nei..."

Hvilke gullkorn opplever dere? ;)

Veldig morsomt! Her er det ikke mange gullkorn fra kjærstemunn da min mann er veldig opptatt av språk og skjeldent utrykket seg på feil måte.. Men jeg hørte han skulle synge for 2 åringen når hun skulle legge seg her om dagen.. og hører avslutningen fra barnerommet: "Reven sover også nå, med halen mellom bena... " :goodnight

J: Du kan si at jeg er gravid til xxxxx (hans beste kamerat)
H: Jippi!

Litt senere..

J: Hvordan reagerte xxxxx ?
H: han ble kjempe glad, men det ble de andre og.
J: De andre ?!?!?!!
H: ja, hele gjengen var der jo :D
J: ..............
H: Du sa jo at jeg kunne si det ?!?

Nå har han sagt det til hele kameratgjengen at vi skal ha barn og flere av disse er sammen med venninner av meg (som jeg ikke har fortalt det tilo_O).

Dette er lenge siden da, men jeg ler like godt enda. Vi ser en flokk med jess,
J: å se så mange jess
H: jess? Det er gåser i flertall eller? [emoji23][emoji23][emoji23]

J: Du kan si at jeg er gravid til xxxxx (hans beste kamerat)
H: Jippi!

Litt senere..

J: Hvordan reagerte xxxxx ?
H: han ble kjempe glad, men det ble de andre og.
J: De andre ?!?!?!!
H: ja, hele gjengen var der jo :D
J: ..............
H: Du sa jo at jeg kunne si det ?!?

Nå har han sagt det til hele kameratgjengen at vi skal ha barn og flere av disse er sammen med venninner av meg (som jeg ikke har fortalt det tilo_O).
Oh no! Mannfolk ass :hilarious:

Han har lastet ned alle mulige gravid-apper osv som han sjekker hver dag. Det har ikke jeg. Han snakker om hvordan han kan gjøre om de ulike rommene i leiligheten så det blir en «oase» for meg som gravid.

Han: Jeg leste i den ene appen at man (den gravide, anm.) noen ganger kan føle seg litt alene om det som skjer og at partneren ikke skjønner alt. Jeg føler nesten det er motsatt hos oss.

Jeg meldte med mannen mens han satt på toget:

Jeg: "Har en skikkelig rar følelse av at det er to. Sikkert fordi jeg føler meg større allerede. Men det er jo vanlig at man er større med nr 2..."

Han: "Jeg skal se på det når jeg kommer hjem"

Som om han kan se på magen min hvor mange som er inni der liksom :D

Vi satt og pratet om ivf i går, da jeg har nær familie som har fått hjelp med det. Mannen trodde oppriktig at når barn ble laget i skål, så ble det brukt donorsæd hver gang.... [emoji23][emoji23][emoji23]

Jeg meldte med mannen mens han satt på toget:

Jeg: "Har en skikkelig rar følelse av at det er to. Sikkert fordi jeg føler meg større allerede. Men det er jo vanlig at man er større med nr 2..."

Han: "Jeg skal se på det når jeg kommer hjem"

Som om han kan se på magen min hvor mange som er inni der liksom :D
Haha :-) han prøver å løse alle dine problemer:-)

Jeg har fått totalt dilla på salat før tiden å i dag når vi var ute å kjørte en tur måtte jeg be han stoppe på en butikk slik at jeg kunne springe inn å kjøpe meg salat som jeg kunne spise i bilen på veien hjem, då bryter han ut av seg, jaja skal vel ikke klage men dette blir et sunt barn som garrantert bare vil ha salat når den blir stor nok til å spise det :D dette siden jeg ikke klarer å holde på noe usunt å nesten det eneste jeg har lyst på og ikke minst tåler før tiden er salat

Back
Topp