Gullkorn fra barnemunn;)

x1xPrinsesseMayahMin

Glad i forumet
Eller gullkorn og gullkorn..der og da hadde jeg mest lyst til å finne meg et hull i bakken!

Vi var på en flerkulturell kveld for litt siden, med diverse sanginnslag o.l. Det var innendørs og det var ikke så masse folk der, ganske intimt. Så var det en mørkhudet mann som skulle spilletrommer og synge, han var veldig mørk..tror han var fra Gambia..Når han går på scenen og sier hei, så roper mayah: "mamma! se, apekatt!!" Også begynte hun å synge Oja,oja ah-hahaha (dyrene i Afrika)..veldig gøy for meg som satt med henne på fanget og prøvde å få henne til å slutte, hehehe

trodde jeg skulle dø........var ikke så mange som hørte det heldigvis, men fy søren..følte meg som verdens værste mor, hihi. Virker som det er sånn vi snakker hjemme!(vi gjør ikke det altså[:)])

he he! Det samme skjedde en gang med meg også. Vi sto i innsjekkingskø på Gardemoen da eldstemann som da var 2 1/2 fikk se en veldig mørkhudet mann lengre fremme i køen og utbryter: Mamma, se han ha glemt å vask sæ han[:)] . Ikke særlig gøy nei.

ORIGINAL: Endelig5

he he! Det samme skjedde en gang med meg også. Vi sto i innsjekkingskø på Gardemoen da eldstemann som da var 2 1/2 fikk se en veldig mørkhudet mann lengre fremme i køen og utbryter: Mamma, se han ha glemt å vask sæ han[:)] . Ikke særlig gøy nei.

Å,nei...[&o] de barna, de barna..[:)]

Back
Topp