Gullkorn fra barnemunn

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Jobber i barnehage, og i det siste er barna der begynt å bli veldig opptatt av den voksende magen min.....en dag kom den ene 3 åringen på avd bort til meg, og forsiktig strøk meg på magen. "Hvorfor har du så stor mage?" lurte han på. Jeg forklarte at eg har en liten baby gutt i magen min... Han så skremt på meg, og plutselig utbrøt han "SPYTT HAN UT!!!" [:D]

*krampelatter*

Det var en knallbra kommentar -den lille stakkaren trodde tante hadde svelget et barn... han var sikkert litt redd[:D]

Artig liten utt det der[:D] Ler godt nå[:D]
Har selv en liten en på lager fra den eldste datteren min var 4 år. Vi var på besøk hos mamma og pappa og skulle grille og kose oss. Mamma fant ut at hun skulle ta med frøkna i badekaret før vi spiste. Datteren min kikket forundret på sin mormor og lurte på hvorfor hun hadde hår på tissen sin. Da svarte mamma at voksne mennekser har det. Nå har det seg også sånn at jeg ikke har noe hår der for jeg barberer det bort og det var hun vant til. Da de kommer ned forteller mamma hva hun hadde sagt og utbruddet til datteren min da hun ble fortalt at voksne mennekser har hår der nede var: Da er mamma barn!!!!!!! Må si jeg ble litt flau akkurat da[:-]

hahahaha [:D]

hahahaha, fantastisk!! Stakkar gutt!! [:D]

HAHAHAHA!!! digger slike historier!!! kommer ikke på noen for øyeblikket, men skal tenke så det knaker!

Back
Topp