Gullkorn fra barnemunn

Zera

Forumet er livet
har dere noen gode å komme med? [:)]

søstern til typen, la oss kalle henne "Rita".. Hu jobber i bhg der TUva går på store avdelingen og hu fortalte her en dag:
Hu var på jobb, sku ha ungene inn, hu gikk i joggebukse og så sku hu bøye seg frem for å hjelpe en unge, så hører hu bak seg:

"Rita.. Tror du må dra opp buksa di litt.. OOII!!! Du hadde en KJEMPE fin Hello Kitty truse altså!!!!" [:D][:D] Ganske høyt sagt så de fleste fekk det med seg... hehe[:)]

Og når ene tanteungen min var liten, så kom hu å banka på baddøren idet jeg sku gå i dysjen, hu møte sååååå på do.. Så slapp henne inn, skrudde på dysjen og i det jeg sku gå inn så hører jeg henne:

"Ååååå... tante! Du er såååå fin!!!!!", så legger hu merke til piercingen jeg hadde i brystvorta, så kom det "Har du pyntet deg??"[:D]

Vi har lært datteren vår at det kunn er godteri på lørdag.

.. Det var onsdag, og vi står utenfor vær nærbutikk etter å ha handla. ei dame står der å spiser godteri,

Datteren min : ver du hvordan dag det er i dag??
Damen : ja det er Onsdag
Datteren min : spiser man godteri på onsdager??

Må legge til at hun er 4år..
[hr]
å når vi snakker om godteri.
Her i huset er det slik at datteren vår står opp grytidlig om morgenen, hun er sikkert oppe i 06.00 tiden (ja det er tidlig) hehe hun vet hvordan hun slår på tv, og hun bruker å liste seg forbi soverommet vårt for ikke å vekke oss, så vi legger ikke merke til at hun er våken. Iallefall så kommer jeg på stua å der sitter hun å spiser en haug med godteri. Jeg måtte spørre henne "hvorfor i alle dager spiser du godteri så tidlig på morgenen??" så ser hun på meg å sier "men mamma, fantorangen sa det var lørdag i dag"

Syns denne var litt søt:
Seline hadde omgangssyka, kasta opp og hadde magevont. Så ser 2 åringen ned på magen sin og sier: " I har så vont i magen min i mamma! D e fordi i har baby i magen min. Der, mamma, se da, inni navelen!

Og sønnen til en kollega av meg (er frisør) hadde kommet i barnehagen en dag å sagt i fra til en ansatt at nå var det på tide å ta etterveksten sin[:D]

Det er gullkorn dagen lang, men det er det å komme på de da[:D]

ORIGINAL: SelinesMam

Syns denne var litt søt:
Seline hadde omgangssyka, kasta opp og hadde magevont. Så ser 2 åringen ned på magen sin og sier: " I har så vont i magen min i mamma! D e fordi i har baby i magen min. Der, mamma, se da, inni navelen!

Og sønnen til en kollega av meg (er frisør) hadde kommet i barnehagen en dag å sagt i fra til en ansatt at nå var det på tide å ta etterveksten sin[:D]

Det er gullkorn dagen lang, men det er det å komme på de da[:D]

gikk å fant en av mannens statuser:

går kveld var jeg og Jubel ute å kjørte bil,
ho sitter foran på dennen turen.
I løpet av turer sier ho:dumme gammle pappa!!
Hvorpå jeg svarer,jeg er vel ikke gammel??!!??
Joda svarer jubel,fordi du er blitt stripete,
Hva,hvor da undrer jeg,
der sier jubel å peker på huden rett ved siden av øya mine!!
[:D]

venninna mi va på kjøpesenter med gutten sin på 3-4år, så mått hu på do, å tok han med sæ inn sammen med sæ.så etter ei stund, kauke han ut "MAMMA!!  DET LOKTE BASJ AV DÆ!!"

en anna gang satt han i handlevogna, å følt for å del med han i kassa at     
"mamma har ring i tissen sin hu"[:)]

Lillebror måtte så ille tisse, så han sprang inn på guttetoalettet. etter en stund kom han ut igjen, helt nedpissa...."Tissen min var ikke lang nok"...Så han hadde prøvd å sikte på pissoaret stakkar[8D]

Var på badeland med ungene, så jeg hadde med minste jenta (2,5år da...) i avlukket med meg.... fikk på henne badedrakta først, før jeg skulle skifte.... Dette er på et badeland hvor det er felles garderobe, men med små avluker man skifter i før man låser inn klærne sine...
Så det var både menn og kvinner i garderoben, som selvfølgelig var full... var kø inn til avlukkene!!

Oki...
Så mens jeg ståpr å skifter så sier min vesle Norah "Ååååå, så fin tiss du har mamma"....
Jeg blei så flau at jeg trodde jeg skulle svime av.... Hadde hun bare sagt det lavt, så hadde det jo vært mulighet for at ingen andre hørte det, men neiiiida... hu måtte si det sååå høyt og tydelig som hun kan!!!

når eldste mi var 6 år, så sku vi på stranda..
Jeg tok på bikini og en litt hullete jeans..

Så ser hu på meg, og sier: Mamma! Du er faktisk ikke ungdom lenger!!!

Aoooccchhh..... Var bare 24 da, så følte meg akutt gammel for å si det sånn [&:]

Back
Topp