Gullkorn design villvette

Askeladden

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
MayDay2021
Lurer på om det er flere som har dårlig erfaring på kvaliteten eller om det er jeg som har hatt maks uflaks?

Kjøpte et sett villvette i 2019, ble flere hull i buksen. Kjøpte er nytt sett av 2020 kolleksjonene fordi jeg var villig til å gi det en ny sjanse. Det ble hull i buksa etter 2 gangers bruk.

Jeg vet ikke hva som skjedde, men skulle da tro at buksen tålte normal lek? Virker som at det blir hull så snart den kommer i kontakt med noe nesten.

Ganske frustrerende når det koster 500 kr settet.

Har sendt Mail til Gullkorn, men ønsker deres erfaringer.

Må nevnes at jeg syntes det er et fint design og at plaggene er gode og myke. Men det holder ikke mål dersom det ikke varer til 1 barn engang....

Gullkorn sine klær tåler fryktelig lite. Særlig vilvette som får fort hull og blir rare i vask.
Har hatt andre modeller som har tykkere stoff, og de tåler mer. Men ingen super kvalitet.
Eneste er utetøyet, det har vi hvert veldig fornøyd med.

Jeg erfarer at det er ca 50/50 som er fornøyd og ikke.

Ikke fornøyd med verken inne eller uteklær her. På vinterdress røk glidelås to ganger så da fikk jeg pengene tilbake og valgte Wheat.

Hull i buksa her og..riktignok etter en god dels bruk, men det er den eneste buksa det har blitt hull i kontra klær fra andre steder som fks KappAhl som er mye rimeligere

Jeg er veldig fornøyd med Villvette genserne, men buksene er fryktelig tynne og det blir fort hull ja.

Back
Topp