Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Store i str vil jeg si, men buksene har oppbrett så de holder leeeenge. Brukt 92 på min siden han startet å bruke 86. Han er nå over på 92, men har fremdeles oppbrett.Noen som har erfaring med hvordan disse er i str.?
Yttertøyet og bambus-settene er ganske så store i str., men jeg har ingen erfaringer med Villvette serien. Anyone?![]()
Store i str vil jeg si, men buksene har oppbrett så de holder leeeenge. Brukt 92 på min siden han startet å bruke 86. Han er nå over på 92, men har fremdeles oppbrett.
Jeg synes Villette har hvert litt romslig hvertfall.
Buksene har vi ikke hatt på et par sesonger, da de er ubrukelige. Men trøya er litt stor hvertfall. Kjøpte str han bruker og den har han litt å gå på.
Bambussettene er stooore hvertfall.
En venninne har 86/92 til jentungen som bruker 104og kunne ikke ha større
Bambus kjøpte jeg i 98/104 og vår snupp bruker egentlig bare 92 enda[emoji848]
Men Villette buksene og genser bare blir uforenlige og fort mister passform, så ikke noe jeg vil anbefale [emoji85]
Passformen er helt håpløs her, også tåler de veldig lite. Får fort hull.Åh, hva er feil med buksene? Ja, bambusen er veldig store.![]()
Gå for 122. Jeg har en veldig slank gutt, men det fungerer fint pga snøring i livet.Hmm... Storebror som akkurat er blitt 4, bruker til vanlig 122/128, burde jeg kanskje gå for 116 fremfor 122? Så vanskelig når jeg ikke får prøvd. Lengden er én ting, redd den skal bli altfor vid.
Bambus kjøpte jeg i 98/104 og vår snupp bruker egentlig bare 92 enda[emoji848]
Men Villette buksene og genser bare blir uforenlige og fort mister passform, så ikke noe jeg vil anbefale [emoji85]