Gullgutten min på ferie..

Linka

Gift med forumet
Hei dere.

I morgen kl 05,00 drar lille gutten min til gardermoen for å være med mine foreldre på ferie. Dette er kjempe koselig, men hormonene mine skriker litt i protest. I fjord var han også med de i syden og alt gikk bra, men denne gangen sier en del av hjernen min at jeg skal være litt trist. Vet det er teit, men kan ikke noe for det.

Han koser seg veldig med foreldrene mine, det vet jeg.

Måtte bare si det.

Klem

Som jordmora sa til meg i dag:
Hormonene skriker ekstra masse til dere som er gravide
hehe.. er sikkert noe i det, ja.. [;)]

Må jo være deilig å få litt fri og da...
Å kunne nyte svangerskapet litt alene![:)]
Så kan du å kællen pleie litt kjærsteforhold og...
Ikke for det,dere har nok greid det siden har en til på vei!!![;)]

Men ja skjønner at du syntes det trist og...
Tror ikke jeg ville hatt no bedre med å takle det![8|]
Lykke til.[;)]

prøv å slappe av og tenk på at han storkoser seg.
klem sstine[:D]

Forstår akkurat hvordan du har det. Bare du er flinkere enn det vi er. Vi klarer ikke å slippe gutten vår mer enn en helg, og jeg hadde aldri klart å sende han ut av landet. Nei, er nok for hønemor til det. Ikke så sunt kanskje men, men....

Nyt tiden alene med tassen i magen[:D]
Håper du får en fin dag i dag selv om du savner lille Christian[;)]

Takk for koselige svar alle sammen.
Nå er han på flyet og det går bra her hjemme. Ikke så ille faktisk. Bare jeg vet han kommer trygt frem så er det værste over. Har selv skrekk for fly ( selv om jeg tvinger meg selv til en sydenferie neste hvert år ) og derfor er det ikke moro og tenke på at han er ute og flyr. Jeg vet at han koser seg veldig med besteforeldrene sine. Han har også gledet seg veldig til denne ferien. Han vet hva fly er og han har pratet mye og at han skal ut og fly med momo og beste.

Det eneste som faktisk slo meg var stillheten her. Hehehe... Ganske stille i hjørnene.

Klem

Back
Topp