Gull eller sølv?

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Blææ, kjeder meg jeg....

Hva liker dere best av sølv eller gull?

Jeg likte sølv best før, men nå har jeg plutselig bare gull ting.. har fått helt dilla. Har gull belte, gull veske, gull caps og gull sko + gull bikini [8D] og i morra skal jeg kjøpe gull kjole til Julie og gull hårbøyle til meg selv [:D]

Man passer best til forskjellig, Jeg passer best til Gull for og si det sånn.... [:D]

gull egentlig,men kommer ann på hva jeg har på og hvilken årstid det er,hihi[:D]

Mest gull..liker sølv av og til....[:D]

Liker best sølv..

Gull[:)]

hvitt gull ja :)

Jeg liker hvit gull best... Gjerne med en diamant eller to eller fler [:D]

Liker best hvitt gull, jeg..
og mitt favorittsmykke er det jeg fikk av mannen min i morgengave
- hvitt gull med 7 små diamanter

(Her ved siden av hånda til lilleJR og gifteringen min[;)])

Jeg liker best hvitt gull.... men jeg må innrømme at jeg liker det kun som smykker (klær og vesker og sånt vil jeg helst ha så lite bling som mulig)

ORIGINAL: lenemor

Jeg liker best hvitt gull.... men jeg må innrømme at jeg liker det kun som smykker (klær og vesker og sånt vil jeg helst ha så lite bling som mulig)

Som jeg skulle sagt det selv!

Har en del i gull og en del i hvitt gull.
Bruker det litt om hverandre.

Jeg har jobbet i gullsmed, og der får man dyr smak!!
Er altså ganske så glad i diamanter jeg da.. [:D]

Har jo litt, men ønsker meg masssse mer!!

er mest glad i gull,,sølv er ok,,[;)]

Blææ, kjeder meg jeg....

Jeg likte sølv best før, men nå har jeg plutselig bare gull ting.. har fått helt dilla. Har gull belte, gull veske, gull caps og gull sko + gull bikini og i morra skal jeg kjøpe gull kjole til Julie og gull hårbøyle til meg selv

Hahahahaha.....du er jo like "harry" som meg du!!
Har invistert i gull caps, gull sko, gull hårbånd, gull topp, gull veske og masse gull stæsj!!![:D] 

ser hvor Rikke har skjønnheten sin ifra![:D]

signerer!!!

ORIGINAL: Bekka84

HVITT GULL

haha [:D]

ser hvor Rikke har skjønnheten sin ifra!

så søt du er da!

Hehe ja gull ruler gata! [:D]

ORIGINAL: Chill24

Blææ, kjeder meg jeg....

Jeg likte sølv best før, men nå har jeg plutselig bare gull ting.. har fått helt dilla. Har gull belte, gull veske, gull caps og gull sko + gull bikini og i morra skal jeg kjøpe gull kjole til Julie og gull hårbøyle til meg selv

Hahahahaha.....du er jo like "harry" som meg du!!
Har invistert i gull caps, gull sko, gull hårbånd, gull topp, gull veske og masse gull stæsj!!![:D] 

Back
Topp