GULL-EGGET er på plass...

lille70

Glad i forumet
Av de 2 eggene de hentet ut, ble det ene normalt befruktet, og hadde blitt til et embryo delt i 4, når de satte det inn i går.....
Helt rart å tenke på at det er en liten spire der inne......

Det blir sikkert 2 veldig lange uker nå, fram mot testing, men man må jo bare prøve å holde motet oppe så godt en kan....

Krysser alt jeg har for at spiren blir der inne i 9 mnd...[;)]

Heisann lille70
Eg fekk og satt inn egg i går, det var så rart..tenk ein liten spirer er der.. å,ja eg håper og at det fester seg.. Eg har seks egg på frys..

Rekner med det blir to lange uker ja, men det er viktig å ha noe å gjere, ikkje sitte hjemme å telle timer... det går nok bra..

Fikk du sykemelding?

Jeg gjorde ikke det, så det blir jobb på meg i dag...
Men-men, har en veldig stillesittende jobb akkurat i dag, og i morra og på mandag har jeg fri, så det går nok bra.[;)]

Vi må nok prøve å holde oss i gang med et eller annet, så vi får tankene litt bort fra "rugingen"...[;)]

Ønsker deg masse lykke til i alle fall[:)][:)]

ingen sykemelding, men eg bruker eigenmeld..jobber i barnehagen, og det er ikkje så rolig der [:D]
skal ta fri imorra og, så eg ligg her på sofan.
går det bra med deg??

hadde ein del vondt i magen etter egg uttaket, og igår var det veldig vond.. var liksom vondt når eg låg på magen..
dei sa på sykehuset at det var normalt at ein kjente det... eg tok ut 20 egg. så det merkes...er bedre idag , men eg kjenner det..
så difor tenke eg på meg sjølv og blir heime idag og imorgo..

er det første forsøk ditt??

takk for det...
eg set å jobber litt nå..men eg held meg i ro...
så søt august er....[;)]
gje ein klem til han fra meg

ORIGINAL: klovnen

hadde ein del vondt i magen etter egg uttaket, og igår var det veldig vond.. var liksom vondt når eg låg på magen..
dei sa på sykehuset at det var normalt at ein kjente det... eg tok ut 20 egg. så det merkes...er bedre idag , men eg kjenner det..
så difor tenke eg på meg sjølv og blir heime idag og imorgo..

er det første forsøk ditt??

Det er første forsøket mitt ja, og det må gå bra, for jeg har ingen på frys, og en ny runde med uthenting og hormoner står for meg som et mareritt....[:o][:o]

Første for deg også?

ORIGINAL: Nesing

Å, nå krysser både August og jeg alt vi har for at spiren fester seg godt og blir værende i magen din de neste 9 månedene ! Det er så velfortjent! Som både jeg og andre har sagt, det skal ikke mer enn ett egg til vet du, så lenge det er gullegget du har fått satt inn [;)]. Gleder meg til å følge deg fremover!

Aktiviser deg så tankene svirrer rundt NOE annet enn rugingen, det er mitt beste råd (selv om det er aldri så vanskelig).

Store, varme klemmer fra August og Nesing [:)]

Tusen takk for kjempekoselig mld Nesing[;)]

Må en tur på jobb nå, så det skal bli godt å tenke på noe annet noen timer.....
GULL-egget mitt gjør forhåpentligvis jobben sin selv, så jeg kan ikke gjøre noe fra eller til likevel... Annet enn å håpe..[:)]

Stor klem fra meg til deg og lillegutt[;)][;)][;)]

ja det er første forsøk her ja..
kos deg på jobben.. nurket fester seg nok det ...skal du se

Så spennende, det er vel noen her inne nå som skal teste iløpet av de neste to ukene

Heisann, jeg satte også inn ett egg i går. Av i alt 8 delte kun ett av eggene seg slik legene ville, men det holder jo med ett. Jeg har også hatt en del vondt i magen etter uttaket, samt endel utflod. Er dette normalt, er litt betenkt, men har ikke ringt for å høre, er vel bare litt på tuppene....

Lykke til til!!!

Høres akkurat ut som min situasjon, jeg og bare ett egg. Men gullegget som skulle til[:)] Dette går nok bra skal du se[;)] Men krysser fingra for det og ønsker deg lykke til med ruginga[;)]

hei....håper virkelig at spira sitter hos alle sammen her inne i nærmeste tid[:D] lykke til....lykke til de neste 14 dagene,,,,,blir spennende å følge dere!

ja da er vi rugere begge to.  lykke til med ruginga.
dette skal gå så bra

Back
Topp