Gulgrønt snørr...

bergfrue

Forumet er livet
VIP
betyr vel bakterier og ikke virus? Eller? Mini er potteforkjøla og har litt feber. Er skikkelig gulgrønn i nesa og den renner dagen lang, i tillegg er han tett. Sutrete og sliten, men klarer fint å leke litt fordet.. Bør vi dra til legen?

grøntgull tyder ofte på at det kan være bakterielt,men gjennomsiktig kan også det,men ikke så ofte
Hvor lenge har han gått?
Her er det i hvertfall slik at legen vil ha de inn når de har gått med feber i 3dager og hvis barn er veldig tette
god bedring til den lille

Det betyr vel bakteriar, som det jo er ved ein forkjølelse. Eg hadde ikkje reist til legen viss han ikkje hadde høg feber over fleire dagar, eller virka veldig medtatt. God bedring til lille :o))

Jeg pleier alltid å bli gul og grønn i nesen når jeg er forkjølet. 

Er det ett-åringen? Hvor mange dager har han hatt feber?

Det er ettåringen ja! Han har bare hatt feber idag. Begynte å bli snørrete på fredag, men da var det helt blankt. Tenker også at så lenge han ikke blir veldig slapp og slikt så lar jeg det bero, holder han hjemme fra barnehagen til feberen har gitt slipp, så får vi se.. Satser på at det er forbigående:)

Ville nok ventet et par dager til ja. Ihvertfall hvis han sover, drikker og spiser greit. Bare skyll godt med saltvann :-)

sogn78 skrev:
Det betyr vel bakteriar, som det jo er ved ein forkjølelse. Eg hadde ikkje reist til legen viss han ikkje hadde høg feber over fleire dagar, eller virka veldig medtatt. God bedring til lille :o))

Forkjølelse er et virus, ikke bakterielt.. :)

Back
Topp