gulerot

¤Woolfmother¤

Forumet er livet
ja-mat eller nei-mat?
Har spist så sykt mye til hvert måltid disse dagene at jeg SER at jeg har lagt på meg
Men innimellom måltidene er jeg fysen
Har drikki litt vann og farris for å bli kvitt suget på dagen, men nå MÅTTE jeg ha noe. Noe annet en fett og sukker[&:]

gulerøtter, er det ja eller nei?

tja sånn uten å egentlig vite hva jeg snakker om så vil jeg da sterkt anta at gulrot er JA-mat???

det er liksom den ideen jeg har også da.
Må finne meg et snacks som er bra! Ikke godteri, ikke frukt (masse sukker) ikke for mye nøtter. Jeg skal ned etter nyttår assa! dette her er jeg bare ikke med på!!

JA mat helt klart.

Banan skal du være litt obs på siden den kan du legge på deg mye av om du spiser mye da

Goggla litt jeg og det fantes bare positivt om guleroten[:D]

Gulrot er rik på betakaroten, som blir til A-vitamin i kroppen vår. Ellers inneholder den en del av de andre vitaminene, foruten kalium, jern og masse fiber.

ORIGINAL: Jegogde2guttamine

JA-mat[:D] (gulrot, uten e...[;)])

selvfølgelig, det er jo entall[8D][;)][:D]

ORIGINAL: Buffi

Goggla litt jeg og det fantes bare positivt om guleroten[:D]

Gulrot er rik på betakaroten, som blir til A-vitamin i kroppen vår. Ellers inneholder den en del av de andre vitaminene, foruten kalium, jern og masse fiber.

hurra! Da blir gulrot den nye snacksen i 2011![:D]

ORIGINAL: Lolodi

Rå gulrot er i hvertfall bedre enn kokt.

hvorfor?

ORIGINAL: Gothia

JA mat helt klart.

Banan skal du være litt obs på siden den kan du legge på deg mye av om du spiser mye da

leste først "bare du skal være litt obs .... du kan legge på deg mye..." Og jeg tenkte "HVAAAAAA, av den OGSÅ" men så så jeg at det sto banan[8D] heldigvis. [:D]

Fikk ett tips en gang om at svisker hjelper bra mot søt-sug (inneholder selen som er ett kjempeviktig antioksidant men som også demper søtsug)

så noen svisker om dagen kan dempe suget en del[:D]

(ikke spis for mange.... det er veldig lakserende[;)])

...kan anbefale å kjøre gulroten gjennom foodprossessoren på skiver... og så har man nesten chips... utrolig digg å sitte med en skål i fanget forran tv...

Ikke det beste pga mye stivelse som igjen betyr karbohydrater, men det er jo IKKE fy-mat [:)]

Back
Topp