Gule flekker i gulpet

LiseL

Andre møte med forumet
Først vil jeg bare si HEI til alle sammen! Første gang jeg skriver i dette forumet [;)]

Er det noen andre som har opplevd at det er gule flekker i gulpet? (sanasol aktig farge) Sønnen min får kun NAN.
Ringte helsestasjonen for mange timer siden, de skulle ringe meg opp igjen og det har de ikke gjort. Prøvde å ringe de igjen før helsestasjonen stengte, men de tok ikke tlf.. Tenkte kanskje det kunne være tran som kom opp, men den burde jo ha blitt tatt opp i kroppen for lenge siden (han fikk tran i går kveld).. åååå det irriterer meg at de ikke ringte opp igjen! Han er i fin form, men blir jo bekymret...

Skjedde her en gang, men så skjedde det ikke flere ganger. Aner ikke hva det var[:-]

Håper du finner ut av det[:)]

Jeg tenker det er litt magesyre, men jeg vet ikke. Har hatt det her en gang også og her går det i MM.

ORIGINAL: mammagutt

Jeg tenker det er litt magesyre, men jeg vet ikke. Har hatt det her en gang også og her går det i MM.

Er det jeg også tenkte, har ikke opplevd det selv.

Har heller ikke opplevd det selv, men du kan jo alltid ringe legevakta å spørre. Jeg har gjort det noen ganger når jeg har vært usikker og bekymra. De kan sikkert svare deg.

Ja, det kan det jo være. Tanken har ikke streifet meg engang, takk for svar! Ringer uansett helsestasjonen igjen på mandag, regner med at de har hørt om det før. Siden han ikke viser noen tegn på ubehag, så har jeg blitt mindre bekymret [;)]

Sniker litt fra september[:D]
Helt normalt, er magesyre! Snuppa her hadde det mange ganger før. Hs sa så lenge det ikje e ubehag. Men ring om du e usikker![:)]

Back
Topp