Guldehinn *lavkarbo chips*

MariaR83

Gift med forumet
Hvor lenge skal ostechipsen stå i mikroen? Og skal det være bakepapir både over og under? [:D][:D] (har en mann som står og tripper ved mikroen..hehe) [8D]

mener hun sa tre minutter full nuking, og kun bakepapir under - men jeg hørte ikke så godt etter, for jeg var opptatt med å stappe snasken full i sjokolade. 

Takk [8D] Googlet det for mannen klarte ikke å vente! Og sitter å knasker ostechips as we speek [:D] naaam naam naaam!!

Oppskrift??? [:)]

Osteskiver
Bakepapir under
full nuke i micro i 3-4 minutter

krydder: naturell (ingenting), oregano, dill, pepper, grilkrydder

Akkurat nå har vi pepperostechipseskiver på gang i microen! [:D][:D][:D]

PS: skal hilse fra sambo og si han eeeelsket chipsene! [;)]

Må bare si at pepper-basilikum chipsene var best!! NAAAM!!!!!!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: SecondTimeAround

MARIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Kavli skivet ost er de aller beste å lage knekkis av [;)][:D]
Den med sprøstekt bacon eller den med pepperoni... MMMMMMMMMMMMMMMM [:D]

1 minutt i micro per skive [;)]

Jeg bruker de som knekkebrød med pålegg på, som nachos til taco, som krutonger i salat... som pizzaqbunn til minipizza... ja, you name it!!! [:D][:D][:D]

Da må jeg løpe på butikken og kjøpe det i morgen!! [:D][:D] For dette kan jeg like! [;)] Og siden jeg skal begynne med lavkarbo etterhvert som ammingen avtar så er det greit å "trene" litt på lavkarbo mat nå [:D]

ORIGINAL: Mihi

Altså er det grilla osteskiver vi snakker om her?? 

Jepp høvle ost som vanlig og legg de i mikroen (vi har en super dårlig og gammel mikro uten grill og andre fancy finesser, ble topp resultat likevel) [:)]

ORIGINAL: MariaR83

Jeg bruker de som knekkebrød med pålegg på, som nachos til taco, som krutonger i salat... som pizzaqbunn til minipizza... ja, you name it!!! [:D][:D][:D]

Da må jeg løpe på butikken og kjøpe det i morgen!! [:D][:D] For dette kan jeg like! [;)] Og siden jeg skal begynne med lavkarbo etterhvert som ammingen avtar så er det greit å "trene" litt på lavkarbo mat nå [:D]

Tren i vei, det er sååååååååå mye godt!!! [:D] Husk bloggen... [;)]

Ja [:D] Har en mor som er hel-frelst på alt av lavkarbo, så tenker det blir en lavkarbo-jul siden vi skal feire jul i Asker i år [;)] Hva er blogg adressen din igjen? Så kan jeg lagre den i mappen med alle de andre bloggsidene jeg har fått av mamma hehe [8D]

Men, smelter ikke osten når du putter den i mikroen? Eller er det det som er meninga?:p

ORIGINAL: Piamsk

Men, smelter ikke osten når du putter den i mikroen? Eller er det det som er meninga?:p

Joda! Først smelter og så blir den sprø [:D]

Hva slags varme bruker dere? og kan man ta flere skiver om ganga?

ORIGINAL: Elsklingen

Jeg kjører full speed i tre minutter. Og så har jeg rund glassplate i microen, så jeg har klippet til et stykke bakepapir så det passer til den platen (sånn at den går rundt og ikke stanser i veggene). Den fyller jeg med ost, så mye det er plass til :) Men husk at de eser litt, så ha litt mellomrom mellom dem, ellers får du EN stor ostechipskjeksskive :)

ORIGINAL: Guldehinn

ORIGINAL: Elsklingen

Jeg kjører full speed i tre minutter. Og så har jeg rund glassplate i microen, så jeg har klippet til et stykke bakepapir så det passer til den platen (sånn at den går rundt og ikke stanser i veggene). Den fyller jeg med ost, så mye det er plass til :) Men husk at de eser litt, så ha litt mellomrom mellom dem, ellers får du EN stor ostechipskjeksskive :)

Jeg får en stor skive med ost uansett hva jeg gjør. [8|]

Var i butikken i dag, og kom på hva du hadde skrevet da jeg sto ved ostene..har nettopp spist en med pepperoni...SNADDER!![:D]

Dette må prøves, skjønner jeg! [:D]

Back
Topp