Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SecondTimeAround
MARIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Kavli skivet ost er de aller beste å lage knekkis av [;)][:D]
Den med sprøstekt bacon eller den med pepperoni... MMMMMMMMMMMMMMMM [:D]
1 minutt i micro per skive [;)]
Jeg bruker de som knekkebrød med pålegg på, som nachos til taco, som krutonger i salat... som pizzaqbunn til minipizza... ja, you name it!!! [:D][:D][:D]
ORIGINAL: MariaR83
Jeg bruker de som knekkebrød med pålegg på, som nachos til taco, som krutonger i salat... som pizzaqbunn til minipizza... ja, you name it!!! [:D][:D][:D]
Da må jeg løpe på butikken og kjøpe det i morgen!! [:D][:D] For dette kan jeg like! [;)] Og siden jeg skal begynne med lavkarbo etterhvert som ammingen avtar så er det greit å "trene" litt på lavkarbo mat nå [:D]
Tren i vei, det er sååååååååå mye godt!!! [:D] Husk bloggen... [;)]
ORIGINAL: Elsklingen
Hva slags varme bruker dere? og kan man ta flere skiver om ganga?
ORIGINAL: Guldehinn
ORIGINAL: Elsklingen
Hva slags varme bruker dere? og kan man ta flere skiver om ganga?
Jeg kjører full speed i tre minutter. Og så har jeg rund glassplate i microen, så jeg har klippet til et stykke bakepapir så det passer til den platen (sånn at den går rundt og ikke stanser i veggene). Den fyller jeg med ost, så mye det er plass til :) Men husk at de eser litt, så ha litt mellomrom mellom dem, ellers får du EN stor ostechipskjeksskive :)