gul urin? *nytt spm*

SweetCherry

Gift med forumet
nathaniel sine tisse bleier er gule eller litt mørk gul[&:] kan det være uvi? noen enkle måter å teste det på?

viss han har uvi hadde han ikke hatt feber å vært dårlig da? selv merker jeg det ikke før uvi`en har gått til nyrene (eller nesten i hvertfall), men en venninne av meg blir drit dårlig med det samme hun får det.

På apoteket har de urinposer som du fester rundt tissefanten, inni bleien. Det finnes også hjemmetester for uvi på apoteket, men det greieste er kanskje å levere urinposen til lab'en på legekontoret. Da får du et sikkert svar ila. få minutter [:)]

det kan hende for jeg sliter virkelig med å få i han vann[&:]

For når man drikk lite så blir jo urinen gul, og lukte gjerne..

Æ sleit også med å få vann i lillemann.. Har du prøvd den derrane timmy tommy tepee saken... Huske ikke ka den hete men kanskje du vet ka æ mene [;)] Æ kjøpte en sånn kopp på apoteket og da beggynte han å drikke vann. No drikk han av alt :)

skal sjekke den flasken[:)]

Nei, ikke nødvendigvis. Æ har hatt det en del i det siste (har ikke tatt nåkka medisina for det) æ bare småtisse hele tida, og til tider har æ ikke ondt en gang. Men stort sett har æ skitondt når æ pisse når æ har uvi ;P 

Bare til å bruke disse urinposene. Easy peasy. [:)] Du får svar omtrent med engang. Maks 5 min.

Hvis jeg får det selv, merker jeg det med engang, men det er så forskjellig. Greit å sjekke det hvis du er usikker.

IKke så flink til å drikke vann min heller. Han var det tidligere, men nå er det bare en liten slurk eller to, så er det stopp. [&:] Han drikker best av glass, ihvertfall. 

Back
Topp