Gul råmelk

LilleOktober

Blir kjent med forumet
Her ligger jeg i senga og aner fred og ingen fare. Kjenner plutselig at det er litt vått rundt brystene så jeg slår på lyset for å se. Gul, tjukk melk!! Før har det kun kommet gjennomsiktig væske, faktisk siden uke 18. Nå over midnatt er jeg 39+3.

Flere som lekker melk?? :p

Ja, men berre sånn gjennomsiktig, og kun om natta heldigvis :) er berre 35+6, så syns det kan vente litt til ;)

Her ligger jeg i senga og aner fred og ingen fare. Kjenner plutselig at det er litt vått rundt brystene så jeg slår på lyset for å se. Gul, tjukk melk!! Før har det kun kommet gjennomsiktig væske, faktisk siden uke 18. Nå over midnatt er jeg 39+3.

Flere som lekker melk?? :p

Da er du ihvertfall klar til fødsel:D

Jeg har både lekket gjennomsiktig og råmelk i mangen uker:P Går med ammeinnlegg enkelte dager:D

Heldig dere som lekker :P

Ja, det lekker litt innimellom, men ikke så voldsomt som du beskriver :P
Har stort sett vært blankt, men begynte med denne tjukke gule for 3-4 uker siden.

Lekker litt ja, må bruke ammeinnlegg ellers blir BH våt...
Enkelte ganger gjennomsiktig seig veske, men mest sånn gul råmelk :)

Kan jeg spørre tid det er vanlig å få melk?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kan jeg spørre tid det er vanlig å få melk?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Alt fra tidlig i svangerskapet til noen dager etter fødsel :-) alt like vanlig :-)

Har lekket sånn gjennomsiktig væske siden tidlig i sommer.. gul råmelk har jeg ikke merket noe til enda :)

Jepp, vaniljesaus/eggekrem/eggedosis! Hatt det noen uker. Hvis det er den guffa der lille skal leve på, skjønner jeg at amming virker slankende på mor!

Jeg hadde absolutt ingenting første gang. Denne gangen har jeg hatt blank melk lenge og gul melk en stund. Jeg lekker ikke i det hele tatt, men er storfornøyd med at produksjonen er i gang :) (sleit veldig med førstemann)

Jeg hadde absolutt ingenting første gang. Denne gangen har jeg hatt blank melk lenge og gul melk en stund. Jeg lekker ikke i det hele tatt, men er storfornøyd med at produksjonen er i gang :) (sleit veldig med førstemann)
sånn er det hos meg også :) MEN for å ikke skremme noen så er det også viktig å få frem at det er mange som ikke har fått melk før etter fødsel, men både hatt masse melk og fått til ammingen bra og motsatt:-)

Back
Topp