Gul farge på gulpet. Farlig?

natta m/julispire

Glad i forumet
Er jo 2 barnet mitt det her, men siden storesøster så godt som aldri gulpet så føler jeg meg som førstegangs på det her ja [:)]

Victoria har noen dager der hun skikkelig sprutgulper. Kommer ut gjennom både nase og munn. Og i dag har vi en slik dag igjen. Men i dag er gulpet som kommer ut gult og lukter skikkelig ekkelt. Det som har kommet de andra dagene har vært hvit melk som ikke har luktet siden det har kommet opp igjen med en gang. I dag også gulpet hun rett etter måltid, men det var som sagt gult. Etter 5 slike runder der det kom mye hver gang så er lille jenta helt utslitt stakkar.

Noen som vet om det er vanlig at gulpet kan være gult?

hmm eg vett rett og slett isje...men ville ringt lege å hørt eventuelt[;)]

ORIGINAL: pianøtt

hmm eg vett rett og slett isje...men ville ringt lege å hørt eventuelt[;)]

Hadde tenkt å ringe ut på helsestasjonen, men de har jo stengt i dag.. Så tenkte å ringe dit i morra. Så lenge jenta virker i grei form så tror jeg at jeg venter til da. Men dersom hun fortsetter slik resten av dagen så må vivel nesten ringe legen... [&:]

Husker fra sist at om det var gått en stund fra amming til gulping, så hadde gulpen en ekkel cottige cheese konsistens og luktet skikkelig ille. Men om gulpen ikke var halvfordøyd og kom med en gang så var det bare som melk.

Men siden dette var med en gang etter måltid så vet jeg ikke..

Dersom det ikke kommer opp med engang er gulpet her i gården også litt gult, ser utrolig ekkelt ut. Tok vare på en gulpeklut for å vise min mor og hun sa at nei det der var helt vanlig.

ja, er det som er så rart. At det var gult selv om det kom opp igjen med en gang. Men, men vi får vel bare følge med utover dagen.

Back
Topp