Gul avføring hos barn

Lillevesen246

Gift med forumet
Novembergull 2017
Juligull2021
Frøkna har gul avføring (hatt i flere dager). Er det noen som har opplevd det før?
Er ikke noe hyppigere enn valig, så er 1-2 bleier om dagen. Hu er i fin from og virker ikke dårlig, men vet ikke om det er innafor å sende hu i barnehagen i morgen...
Vi skal il legen på fredag, glemte å nevne det i går.
Hu er straks 1 år
 
Tror vi har vært gjennom de fleste farger på våre. Som regel er det noe de har spist eller tenner. Har aldri tenkt noe spesielt på det og alltid sendt i barnehagen.
 
Har vore varierende farge på avføringen hos mine utan at noko har vore galt :)
Som regel har det vore tenner/noko dei har spist om det har endra seg mykje.
Korleis er allmenstilstanden?
Bra du skal til legen, berre legen kan gi eit skikkeleg svar :)
 
Har vore varierende farge på avføringen hos mine utan at noko har vore galt :)
Som regel har det vore tenner/noko dei har spist om det har endra seg mykje.
Korleis er allmenstilstanden?
Bra du skal til legen, berre legen kan gi eit skikkeleg svar :)

Allmenstilstanden hennes er bra, like ernergisk som hu pleier [emoji23]
 
Her i huset hadde det vært helt normalt. Skjedde titt og ofte frem til lille ga seg med morsmelk for en måneds tid siden. Da han var rundt ett år var gul avføring fremdeles vanligere enn brun.

I perioder med tenner og mye sikling kan han fremdeles få løsere mage uten at det har noe med omgangssyke å gjøre. Med 1-2 bleier i døgnet og god almenntilstand hadde jeg tatt det helt med ro og sendt i barnehagen som vanlig.
 
Her i huset hadde det vært helt normalt. Skjedde titt og ofte frem til lille ga seg med morsmelk for en måneds tid siden. Da han var rundt ett år var gul avføring fremdeles vanligere enn brun.

I perioder med tenner og mye sikling kan han fremdeles få løsere mage uten at det har noe med omgangssyke å gjøre. Med 1-2 bleier i døgnet og god almenntilstand hadde jeg tatt det helt med ro og sendt i barnehagen som vanlig.

Ble barnehagen i dag :)
Derfor jeg ble litt i tvil er fordi det går diare i barnhagen, omgangssyken å.
Men sendte melding til barnehagen, så var ikke noe problem :)
 
Back
Topp