Guilty pleasures...

Jegviljegvilmenvifårdetikketil

Venter på å komme i gang med IVF! :)
Septemberlykke 2016
Jeg elsker alt av trash-tv som The Bachelor/Bachelorette, Keeping Up With the Kardashians, Gossip Girl o.l... :happy Flere som har tilsvarende guilty pleasures? :)

Ser på The Kardashians, Svenske Hollywoodfruer og The Real Housewifes - haha :happy:

Det er litt sånn egentid når mannen er borte, men han sniker en titt han også innimellom ;)

Jeg blir alltid hektet på crappy TV hvis jeg bare ser nok. Typisk begynner jeg med slik når jeg er syk og har ingenting å se på, og vips er jeg hooked!

Siste scoop som jeg er rimelig flau over er keeping up with The Kardashians :p har sett myeee paradise hotell også, men har klart meg uten siste sesongene :D

Så godt å høre at jeg ikke er alene! Mannen her later som at han hater det, men hvis jeg ser på det når han sitter i sofaen, så kommer det stadig vekk noen kommentarer fra han også... ;) Synes det er så utrolig deilig å slappe av med litt hjernedød underholdning på kveldstid! Sikkert ikke akkurat intelligensfremmende, men det er så definitivt bra for selvtilliten! :angelic:

Ser på The Kardashians, Svenske Hollywoodfruer og The Real Housewifes - haha :happy:

Det er litt sånn egentid når mannen er borte, men han sniker en titt han også innimellom ;)
Glemte de to siste der også på listen... Har de faktisk på serieopptak, så koser med med svenske hollywoodfruer i dette øyeblikk! :_rr

Haha, jeg ser alltid paradise, men er for flau til å innrømme det til andre enn samboeren :p Liker også godt masterchef, har sett mange sesonger :p

Haha, jeg ser alltid paradise, men er for flau til å innrømme det til andre enn samboeren :p Liker også godt masterchef, har sett mange sesonger :p

Masterchef Australia følger vi med på nå. Det er så koselig serie og de er så utrolig flinke! De amerikanske blir altfor mye drama, mas og kjefting.

Masterchef Australia følger vi med på nå. Det er så koselig serie og de er så utrolig flinke! De amerikanske blir altfor mye drama, mas og kjefting.
Jeg ser på fra alle land jeg :p Men enig i at USA blir mye drama :) Australia er første gang jeg ser nå, og det virker superkoselig! :D

Både jeg og mannen ELSKER Masterchef Australia! Men synes det er så fantastisk at det ikke er noen guilty pleasure... ;) Er du/dere også glad i å lage mat? :)

Jeg ser på Keeping up with the Kardashians og følger alle på instagram unntatt Kendall (hu er kjedelig:p)

Liker alle tv-seriene som er nevnt her i tillegg til Paradise Hotel. Sett alle sesongene! :D

Jeg syns ikke noe særlig om de amerikanske reality-seriene, det blir for mye drama og mas. Men jeg kan bli skikkelig hekta på de norske reality-seriene! Farmen, 71 grader nord, Idol, Norske Talenter, X-factor, The Voice... Ja, alle egentlig ;)

Back
Topp