Jeg elsker alt av trash-tv som The Bachelor/Bachelorette, Keeping Up With the Kardashians, Gossip Girl o.l...
Flere som har tilsvarende guilty pleasures? 
Flere som har tilsvarende guilty pleasures? Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som har tilsvarende guilty pleasures? Nice! Føler det er litt samme nivå som mine guilty pleasures!Jeg liker musikken til Justin Bieber![]()

hehe kardashians må man jo ha med seg,ellers er vel ikke fødeavdelingen trash tvJeg elsker alt av trash-tv som The Bachelor/Bachelorette, Keeping Up With the Kardashians, Gossip Girl o.l...Flere som har tilsvarende guilty pleasures?
![]()

Glemte de to siste der også på listen... Har de faktisk på serieopptak, så koser med med svenske hollywoodfruer i dette øyeblikk!Ser på The Kardashians, Svenske Hollywoodfruer og The Real Housewifes - haha
Det er litt sånn egentid når mannen er borte, men han sniker en titt han også innimellom![]()
Jeg elsker alt av trash-tv som The Bachelor/Bachelorette, Keeping Up With the Kardashians, Gossip Girl o.l...Flere som har tilsvarende guilty pleasures?
![]()
Glemte de to siste der også på listen... Har de faktisk på serieopptak, så koser med med svenske hollywoodfruer i dette øyeblikk!![]()
Haha, jeg ser alltid paradise, men er for flau til å innrømme det til andre enn samboerenLiker også godt masterchef, har sett mange sesonger
![]()
Jeg ser på fra alle land jegMasterchef Australia følger vi med på nå. Det er så koselig serie og de er så utrolig flinke! De amerikanske blir altfor mye drama, mas og kjefting.
Både jeg og mannen ELSKER Masterchef Australia! Men synes det er så fantastisk at det ikke er noen guilty pleasure...Masterchef Australia følger vi med på nå. Det er så koselig serie og de er så utrolig flinke! De amerikanske blir altfor mye drama, mas og kjefting.