Guilty pleasure innkjøp?

• Trådstarter Trådstarter SG
  • Opprettet Opprettet

SG

Forelsket i forumet
Marshmallows 2022
Hva har du allerede kjøpt inn til babyen, som EGENTLIG er alt for tidlig..?:hilarious:

Vogn :hilarious::hilarious:
Kjøpte den i fjor høst og den har stått ubrukt i boden siden da :rolleyes:

• Liker
Reactions: SG
Har ikke turt å kjøpe noe enda. Dette er 3 graviditet og enda ingen barn, så tør ikke tro på at det skal gå bra denne gangen enda. Men har så lyst å handle! Sist handlet jeg en del på nett og dagen jeg ble skrevet ut av sykehuset etter aborten så kom jeg hjem til pakke i postkassen med babytøy. Det var så sårt og føltes som et slag i tryne. Vet ikke når jeg tør handle noe. Etter 12 uke kanskje? :shy:

Samboer har kjøpt pulk!:laughing002 Han forsvarer seg med at det finnes bare EN barnepulk som duger, og den produseres ikke lenger. Da det kom en på finn.no måtte han bare kjøpe den.. Jaja. Kommer vel til nytte vinteren 2023!

Sparkebukse, bomullslue og en hårklemme :hilarious::hilarious::hilarious: Gikk forbi barnashus og 50% salg :) Nettopp hatt en MA, men faktisk ikke bekymret(!). :eek: Krysser fingrene og håper på det beste! ❤️

Sparkebukse, bomullslue og en hårklemme :hilarious::hilarious::hilarious: Gikk forbi barnashus og 50% salg :) Nettopp hatt en MA, men faktisk ikke bekymret(!). :eek: Krysser fingrene og håper på det beste! ❤️

Så koselig :) håper det går veien denne gangen! Jeg hadde SA syklusen før jeg ble gravid igjen, og har det som deg. Er egentlig ikke noe bekymret, føler det kommer til å gå bra ❤️

Har ikke kjøpt noe til lille enda, men fikk arve ei nesten ubrukt leandervugge tidligere i år da vi trodde ting gikk vår vei. Den står på boden å jeg har så lyst å begynne å kjøpe tilbehør til den :rolleyes:

Har ikke kjøpt enda, men har såå lyst på et fint babynest jeg fikk opp reklame for. Fikk det vel faktisk før graviditeten, så fanen har bare ligget på vent på mobilen enn så lenge.

Har allerede kjøpt babybag til Stokke vognen fra den kommende storebroren:joyful: (Solgte den jeg hadde når han var ferdig med den for jeg var så lei baby da at jeg tenkte jeg ihvertfall ikke orket en til:rolleyes:) Så forstod jeg her inne at den var gått ut av produksjon... Siden jeg ønsket den nyeste modellen så la jeg inn et autosøk på finn med en gang. Fikk napp allerede dagen etter:hilarious:

Last edited:
Har faktisk ikke kjøpt noe ennå. Har det meste til gutt, så skulle det vise seg å være en jente i magen så skal jeg gå litt bananasxsmile9

Har kjøpt garn til en ankers heldrakt, bedt mamma strikke den og sa at den skal være gave til en kollega. Blir nok grining når hun får høre at hun har strikka første plagg til første barnebarn!:hello2

Har kjøpt garn til en ankers heldrakt, bedt mamma strikke den og sa at den skal være gave til en kollega. Blir nok grining når hun får høre at hun har strikka første plagg til første barnebarn!:hello2
Så koselig! :love7

Back
Topp