Guilty pleasure innkjøp?

Kjøpt vår/sommer vognpose, en ullbody, og babynest som er kombinert gravidpute og ammepute
Også har svigermor strikket en babygenser som jeg ønsket (og kjenner jeg hun rett har hun sikker masse andre prosjekter planlagt).
 
Kjøpt vår/sommer vognpose, en ullbody, og babynest som er kombinert gravidpute og ammepute
Også har svigermor strikket en babygenser som jeg ønsket (og kjenner jeg hun rett har hun sikker masse andre prosjekter planlagt).
Så gøy:love7
 
Jeg har handlet gravid og ammeklær for to uker siden og idag klarte jeg ikke la vær å kjøpe en 2-pakk med ullbodyer som jeg fant på salg:love7 så har jeg funnet en bilstol jeg bare SKAL ha! :dance008
 
Ikke kjøpt noe ennå. Har alt vi trenger til gutt, så får krysse fingrene for en gutt til :p Blir nok litt handling en del senere i graviditeten dersom det er jente :Heartpink:Heartpink
 
Ikke kjøpt noe ennå. Har alt vi trenger til gutt, så får krysse fingrene for en gutt til :p Blir nok litt handling en del senere i graviditeten dersom det er jente :Heartpink:Heartpink
Ja så gøy, du får eksakt to år mellom barna også, mine to første er gutter født i mai 2017 og mai 2019, og man hadde jo minst sagt alt allerede i riktig størrelse, farge og sesong! Fortsatt kan minste arve alt unntatt sko fordi storebror alltid hatt større føtter. Det er veldig økonomisk! Men det ble en del nytt av body og joggebukser etterhvert fordi ting slites i bhg.
 
Jeg har handlet gravid og ammeklær for to uker siden og idag klarte jeg ikke la vær å kjøpe en 2-pakk med ullbodyer som jeg fant på salg:love7 så har jeg funnet en bilstol jeg bare SKAL ha! :dance008
Hvilken bilstol er det? :)
 
Hvilken bilstol er det? :)
Jeg har veldig lyst på doona+ med innebygd vogn. Husker sist gang att jeg ble så møkk lei av å bære på bilstol da jeg leverte eldste i bhg, å det skal jeg ikke drive med denne gangen
 
Okei… jeg klarte ikke la være! Måtte bare kjøpe noe til den lille :Heartred
Vet fallhøyden er stor hvis det går galt… men det skal ikke gå galt igjen. Denne skal holde til mål og bruke det jeg har kjøpt :wav
 

Vedlegg

  • CF1952F7-CC29-439A-8D6A-4EF903FC4626.png
    CF1952F7-CC29-439A-8D6A-4EF903FC4626.png
    1,2 MB · Visninger: 35
  • 9FFDE023-D0F9-4A27-8134-4A5F813E1DA1.png
    9FFDE023-D0F9-4A27-8134-4A5F813E1DA1.png
    948 KB · Visninger: 36
  • AAC09B72-6AFC-4319-BCD9-CB6AD1F6D38B.png
    AAC09B72-6AFC-4319-BCD9-CB6AD1F6D38B.png
    745,7 KB · Visninger: 35
  • A30B144F-414E-48D7-93EB-4DF11561AFC4.png
    A30B144F-414E-48D7-93EB-4DF11561AFC4.png
    1,5 MB · Visninger: 34
Ja så gøy, du får eksakt to år mellom barna også, mine to første er gutter født i mai 2017 og mai 2019, og man hadde jo minst sagt alt allerede i riktig størrelse, farge og sesong! Fortsatt kan minste arve alt unntatt sko fordi storebror alltid hatt større føtter. Det er veldig økonomisk! Men det ble en del nytt av body og joggebukser etterhvert fordi ting slites i bhg.

veldig godt poeng! Ikke tenkt på at det klaffer perfekt med sesongklær også :D Hadde vært utrolig kjekt med to tette gutter :Heartred
 
Okei… jeg klarte ikke la være! Måtte bare kjøpe noe til den lille :Heartred
Vet fallhøyden er stor hvis det går galt… men det skal ikke gå galt igjen. Denne skal holde til mål og bruke det jeg har kjøpt :wav

Åå så skjønt. ❤️
 
Okei… jeg klarte ikke la være! Måtte bare kjøpe noe til den lille :Heartred
Vet fallhøyden er stor hvis det går galt… men det skal ikke gå galt igjen. Denne skal holde til mål og bruke det jeg har kjøpt :wav
Så masse nydelig❤️
 
Bestilte BBhugme gravidpute i dag på farmasiet siden de hadde 30%.
Den er fantastisk :happy119
Kjøpte en på finn når jeg gikk gravid med treåringen. Var det første jeg fant frem når jeg ble gravid igjen :D Digg til å avlaste oppblåst mage og, selv om nå tror jeg det begynner å bli litt begge deler ift magen :cool14
 
Den er fantastisk :happy119
Kjøpte en på finn når jeg gikk gravid med treåringen. Var det første jeg fant frem når jeg ble gravid igjen :D Digg til å avlaste oppblåst mage og, selv om nå tror jeg det begynner å bli litt begge deler ift magen :cool14


Håper den kommer fort! Fysio har den, så ligger på den når jeg er på behandling, og den er helt nydelig
 
Bestilte ett par baby Dr.Martins sko i går. Vet de kun kommer til å være til pynt, men klarte ikke holde meg unna
 
Bestilte noen bodyer og en pyjamas på tilbud i dag :love7
 
Back
Topp