guess what?

Kattepus84

Elsker forumet
Idag fikk jeg brev fra volvat om at jeg kunne bestille time hos dem [:D][:D] Endelig!!!

Jeg ringte jo selvfølgelig med en gang jeg åpnet brevet, så nå har vi time til samtale den 3 november :) :) Åååå så deilig å endelig komme igang!

Nå venter jeg bare på å få TR, som allerede er noen dager forsinket....Skal nemlig ta en del blodprøver på dag 3 i syklusen, så de har resultatene innen timen vår!

Nå kan jeg endelig klare å ta litt del her, syns det har vært vanskelig å være her når alt har stått stille... Må bare holde avstand når det er litt for tøft for meg... Men nå er det håp [:D]

Så kjekt! Masse lykke til! [:)]

ORIGINAL: *dreamer*

Så spennende! Masse lykke til[:D][:D]

Godt å høre at du endelig er igang, lykke til på ferden....

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Så kjekt! Masse lykke til! [:)]

ORIGINAL: twinanne

Godt å høre at du endelig er igang, lykke til på ferden....

er ikke lenge til 3 november:) kanskje en spire i magen til jul?? tvi tvi og lykke til

oi det er ikke lenge til[;)][;)][;)]hærlig og vær i gang[;)][;)][;)]lykke lykke til på samtalen.

Tusen takk snupper :) Gleder meg veldig. Men nå må tr komme snart, så jeg kan komme meg til legen å få tatt noen blodprøver.....Er snart en uke på overtid....hmmm....

Det et så deilig å få et svar og noe å forholde seg til.
[:)]

ORIGINAL: tigergirl

er ikke lenge til 3 november:) kanskje en spire i magen til jul?? tvi tvi og lykke til

Back
Topp