Gudene må HATE oss!

lenemor

Forumet er livet
Nå er vi bare måneder fra å ha et ferdig hus å flytte inn i, og det er vi virkelig glade for, men det medfører selvsagt forsakelser på alle nivå, for alle pengene våre omtrent går til husbygging... da er det rimelig at huset vi bor i plutselig bestemmer seg for å motarbeide oss. I løpet av de siste månedene har kjøleskapet tatt kvelden, komfyren truer med streik, oppvaskmaskinen har begynt å lage rare lyder, garasjeporten krasja fullstendig, og i dag har altså vaskemaskinen bestemt seg for å ta ferie! Hva er dette da? JEg har en fridag før vi reiser på ferie, masse klær som må vaskes, jeg skal pakke og få vasket hus, og så står jeg med en maskin som bare lager rare lyder og så skrur seg på "ferdig". Nå er det like før jeg griner altså!

Huff det er ikke mye morro når vaskemaskin ryker og særlig ikke før ferier og slik.
Sjekket ut på finn om det er noen billige i nærheten elller noe som gir bort noe?
Sender deg en stor klem.
Blir nok deilig å flytte inn i nyttt hus snart

Kan du ikke allernådigst be snille naboer om å ta en vask eller 2 for dere?

Er sikker på at alle saker og ting trodde at dere skulle flytt NÅ og derfor har takket for seg....

Å nei så typisk!!!
Når vi kjøpte annet hus for 3,5 år siden så slutte vaskemaskinen våres å virke to uker før flyttinga også[:'(]

Så kjipt!

Skjønner at du er oppgitt over det!

Håper maskinen slutter å tulle, eller at dere får vakset et annet sted.

Krysser fingrene!

Nope - vaske annetsteds går jo ikke - da må vi gjøre det når vi kommer hjem også... nei, nå er ny vaskemaskin på plass, og surrer og går "as we speak" (eller "write" da [;)]). Koster vel pæng, men hva skal man gjøre, ny maskin må vi ha, med konstant regnvær og søle, to barnehagebarn, man MÅ ha vaskemaskin i hus!

Back
Topp