Gudd mårning! 13.08.10

* Lene *

Flørter med forumet
Her var det morgen før 06:00 idag. Amundsen har hostet i hele natt, og våknet med feber. Jaja.. Ingen barnehage idag. Han tok det egentlig ganske pent, for jeg hadde ventet meg litt baluba om akkurat det. Han nekter jo å bli med hjem om ettermiddagene. "Næææææi! Vil vær HÆÆÆÆÆR! Ikke gå gå hjæm..." Han ELSKER barnehagen!!! [8|] Tross alt bedre enn om han skulle grine når jeg leverte ham.

Vi reiser på hytta med pappa & co idag, og håper gullungen er friskere imorgen. Vi tenkte liksom å dra ut på sjøen en tur... Må jo fiske middag! Og Andreas skal dykke og plukke krabber til oss. Mmmm... *sikle* Jeg ELSKER krabber!!!!! Det er ikke ofte vi får tilbud om hyttetur med den gjengen, så jeg ble kjempeglad når de inviterte oss. *JUBEL* Ungene ELSKER jo sånne turer. Så får de rørt på seg, plukket blåbær og lekt med onklene sine (som er 12 og 15 år gamle).

Hva skal dere i helga, da? [:)]

I dag bøtter det ned i Oslo. Skal straks begynne med boller bakingen til dåpsselskapet neste lørdag.
I helgen skal lillesnuppa til frisøren for første gang og på søndag drar vi på siste harrytur igjen før selskapet. Kjøpe inn det siste vi mangler.

Lykke til med frisørtimen! [:)] Og bollebakingen... Her skulle jeg liksom bake brød idag, men så mangler jeg både det ene og det andre, og skuffelsen var stor. Så da ble det brownies istedenfor. Ingen dårlig erstatning for søtmonser som meg! [8D]

Her er gutta hjemme på yet en kosedag. Kanskje jeg har litt seperasjonsangst kanskje [8|][8D]. Fint vær i Paris, så vi sitter ute. Humøret er på topp, bare et bittelite knurr når S parkerte sparkesykkelen sin midt i hortensiaen min [>:] Har rydda og satt brøddeig. Tenkte vi skulle tusle oss en tur i skogen rett over veien her for å finne litt blåbær. Har begynt med et bestikkelsesprogram uten sidestykke for å få S bleiefri, så her tygges det tyggis og entertaines på høyt nivå [8D]. V skal ned og hente nyyye datamaskinen og pakke fra strawberrynet . Fiine fredagen .
Lurte også på om jeg kanskje skulle ta meg en tur på fødepolien. De har ikke målt livmorhalsen min på ages, og syns jeg kjenner igjen element fra siste par dagene med K og S i magen, så jeg vil helst sjekke det ut, kjenner jeg. Vi får see - om murringene blir noe verre utover dagen, så kommer jeg til å ta meg en tur, tipper jeg. Har ikke tenkt å la fødslen begynne av seg selv, for det blir baaaare stress.

God formiddag får jeg si da.. hehe..
Her holder vi på med barnehagetilvenning på minsten, det går litt så som så.. Idag var vi der til frokost, så han fikk spise med de andre ungene, og så skulle vi gå da han skulle sove.
Vi gikk og skulle fikse en haug med ting, han var jo så trøtt at han kom til å sovne med en gang.. Trodde vi..
Etter tre kvarter ringte de, da var han så trist at han hikstet (har aldri hørt han hikste før), og senga var heeeelt feil.
Så vi hentet han litt over 11 og nå sover han søtt i sengen sin, mens jeg baker kake..
Skal straks ut igjen og fikse alt det vi ikke fikk fiksa i sta, imorgen skal vi nemlig feire bursdager her i huset. Maja fylte jo så langt tilbake som 24 juli, men vi har ikke hatt noe selskap, fordi vi ikke har vært hjemme. Noah hadde forrige uke, så nå blir det felles feiring både imorgen og på mandag. [8D]
Kaker er godt!
Så det er det vi kommer til å bruke tiden på!

Lene: kos dere masse på hyttetur! Jeg er kjempemisunnelig på den krabba altså, det er knallgodt! Og kos dere med blåbærplukkinga, vi plukka masse forrige uke, ungene syns det var kjempegøy! [:)]

HusmorJ: lykke til med turen til fødepolien, håper det slipper å bli stress. Men, det begynner å stå over til du er firebarnsmor nå! Hoho!

Nnem: kos dere med bollebakingen og lykke til hos frisøren! [:D]

Jeg er på jobb til 18 idag, kjenner jeg ikke er klar for en laaaaaang dag![X(]

Imorgen blir et helv**** uten like...Kaisa skal feire bursdagen sin med unger fra barnehagen og noen av mine venninner sine barn. Så jeg skal handle, bake to kaker, en drøss med muffins, rydde hus, underholde Kaisa og pynte kake og muffins når hun er lagt. Mannen skal spille håndball i hele morgen, så det blir heftig.....åja, og så skal vi i bursdagsfeiring til Maja og Noah innemellom alt det andre[;)]

Jeg prøvde å lage krone til kaken til Kaisa, den ble IKKE slik jeg så den for meg! *knurr* men jeg våknet i morges og fant ut hva jeg hadde gjort feil, så da kan det hende jeg prøver igjen idag[8D][;)]

Kvelden skal tilbringes med å spise taco med jentuttene mine og når mannen kommer hjem er det armkrok og kos

Yes! Nå er det helg!*JUBEL*[:)][:)]

Idag har jeg og Ylva vært på barseltreff med desemberdamene og kost oss skikkelig på Marinen. Været viste seg fra sitt beste hjørne idag og det var bare så koslig.*HURRA*[:)]

Nå sitter lillegutten min og ser Istid for nte gang og når den er ferdig så skal han få legge seg.Barnehagetilvenningen har gått glatt og virker som han trives kjempegodt der. Eneste idag så kom han hjem med en diger bajsebleie og han var så rød som han aldri har vært før.Så jeg ringte primærkontakten og varslet om at han ikke er så flink å si fra når han har gjort bommelom, så de må følge litt ekstra med.[:)]Viste seg at han hadde gjort i fra seg en time før jeg kom[:-]Denna karen her driter en del sa jeg[8D][8D][:o]Men ingen sure miner for jeg er storfornøyd med bgh ellers.
Ihelga skal vi bare slappe av tror jeg.Kanskje vi skal en tur til søskenbarna på Orkanger jeg og Trym. Den gutten ELSKER å hoppe på trampoline nemlig[:)]
Dere må kose dere Lene og lykke til med bursdagsfering damer[;)]

Back
Topp