Gudd måååårning!!! 09.08.10

* Lene *

Flørter med forumet
Her var det morgen klokka sju. Etter ei laaaang natt med migrene, samt ei bikkje med diaré som hylte på verandadøra hver time hele natta...

Amundsen er avlevert i bhg, og det gikk over all forventning! Tredje dagen, bare... Er jo innkjøring enda. Og så har det vært helg... Trodde han skulle klamre seg til meg, men han hadde nesten ikke tid til en hadetkos engang. [&:] Jaja...

Idag skal jeg snuse pittelillebaby! Og gå tur. Dersom hodet mitt blir litt bedre.

Ha en fin dag der ute! [:D]

Jeg skal rydde.
Over og ut.

Forresten. Gratulerer med dagen til Frida(durken), Kaisa(lillekaisa), Mary(onemore09) og Eiril(husker ikke nicket hennes[8D])

Idag har snuseprinsessen bursdag!!!![:D] Hun våknet med et stort smil om munnen og sa "eg har børsdag idag"!!

Så hun fikk en liten gave på sengen og var perleblid. Kjole må man ha på når man har børsdag også, og hun hoppet og danset på vei til barnehagen[:D]

Jeg er ferdig 13.30 idag, går litt tidligere. Så er det hjem og rydde litt og støvsuge før besøket kommer!

Idag skal snuppa feires av familien[:)]

Gratulerer så mye med dagen til alle andre Augustbarna som har bursdag idag!

Tenkte jeg skulle fortsette bakeprosjektet med litt kjeksbaking idag . Sivert skulle egentlig ha første dag etter ferien i bhg. i dag, men tenker vi venter noen dager til. Kommer til å bli så travelt når småsnuppene kommer, så han skal få et par dager hjemme denne uka. Han kommer hjem fra besteforeldrene i morgen og mor gleeeeder seg .
Ellers er jeg og Kasper litt i crash på musikkfronten for tiden [8D]. Eneste vi er enige om er Eminem, ellers kommer han med en hel masse elendige forslag han insisterer på må oppfylles. Chris Brown liksom [:o]. Dessuten begynner jeg å bli lei av bekkenvondt og å være så digertjukk at det er et slit å komme seg opp av sofaen [>:]. Har magisk nok ikke lagt på meg mer enn 1.5 kilo siste par ukene, men er + 26 i fht. hva jeg var før jeg begynte å ekspandere i februar. Det meeerkes, for å si det sånn [:o][8D]. Menmen - greit å ha noe å trimme av seg utover høsten

Synes du er dyktig jeg Julita.Må ikke tenke på vekta når man går preggis vetu.Og jeg tviler sterkt på at du kommer til å ha for mye kilo på kroppen nå lenge når du suddenly blir firebarnsmamma her[8D][:D]Åååå så gøy[:)]

Her var det , atter en gang, morgen kl kvart over 5[&:]Ylvasnuppa mi er våken da hun ser dere. Men jeg smatt på henne en ny bleie og monterte smokken og halleluuuja hun sovnet greit[8D]Så var det morgen 7.Greit nok.Kan ikke forvente så mye mer her i gårn nemlig[;)]
Idag var det første dag i ny bhg til storegutten min. Vi møtte opp til kl 10 og da fikk vi møtt primærkontakten hans. Trym enset ikke meg nesten i det hele tatt idag[:-]Han fant seg leker tvert og en gammel bhgkompis er på gruppa hans også og det var jo greit[:)] Vi var der i tre timer idag da, og imorgen skal jeg bare levere og gå igjen[:o][8|][:(]Bhgdama mente han var klar for det allerede.Så imorgen er det bare meg og Ylva igjen gitt.Rart det også.

Nå har jeg vært og shoppet mat til resten av uka.Gleder meg til snuppa spiser det samme som oss for grøt,middag og frukt er DYRT[8D]Hun nekter å spise mammas hjemmelagde greier så det må bare bli sånn[:D]
Jeg er stupetrøtt så tror jeg bikker nedi senga snart.
Gratulerer så mye til alle barna som har bursdag idag[:D]

I dag har jeg vært på shopping med mamman min, fikk kjøpt inn noen lys og servietter til dåpen.
Tok turen innom Kid, hvor jeg fant meg nye gardiner til bare 60 kr pr stk[:)]
Etterpå snek jeg meg inn på Black Design - himmel å hav det var det mye fint. Fikk med meg høstkatalogen,
så nå må jeg tilbake å kjøpe noe fin pynt for å ha i vinduet mitt[:)]

Martin hadde første dag i barnehagen i dag, noe som gikk så som så bare... Han gråt mye og ville hjem
til mamma og Andreas[&o] Sambo brukte god tid til leveringen, men måtte til slutt bare gå for han ble ikke
roligere når han var der... Men etter en stund fikk sambo en sms hvor det stod at alt gikk bedre.

I kveld har jeg og min kjære vasket kjøkkenet, badet, vinduene og hengt opp gardiner. Så nå er det fint og
rent her[:)]

Back
Topp