til å se den siste Harry Potter filmen.. Da er det SLUTT!! Jeg kjenner jeg blir litt gråtkvalt bare av å se traileren.. *sukk*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
til å se den siste Harry Potter filmen.. Da er det SLUTT!! Jeg kjenner jeg blir litt gråtkvalt bare av å se traileren.. *sukk*Almyrida81 skrev:

Føler det samme med Twilight... Harry Potter har aldri fascinert meg, men skal se den siste når den kommer på dvd.Labambie skrev:
Mrs Lutz skrev:
Føler det samme med Twilight... Harry Potter har aldri fascinert meg, men skal se den siste når den kommer på dvd.Labambie skrev:
jeg gikk fra hp til twilight i fjor sommer, så derfor er ikke slutten på hp sååå trist som det hadde vært om jeg ikke hadde twiligt...
Twilight-bøkene kunne vært en bra historie, men en elendig forfatter har fått fare som hun vil, og det er virkelig ikke bra :-P. Noen av bøkene er skikkelig hasteskrevet. Utrolig at det har blitt så popuært. Og filmene er BRA amatørmessig... ler litt av skuespillerprestasjonene.
Men Harry Potter?? KANON. KVALITET.
Jeg har ikke sett 1. del av siste film faktisk... så jeg bremser slutten for meg selv ;)
![]()