GUD som jeg gruer meg..

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
til å se den siste Harry Potter filmen.. Da er det SLUTT!! Jeg kjenner jeg blir litt gråtkvalt bare av å se traileren.. *sukk*

Almyrida81 skrev:
til å se den siste Harry Potter filmen.. Da er det SLUTT!! Jeg kjenner jeg blir litt gråtkvalt bare av å se traileren.. *sukk*

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt enig!!!!! emoticonemoticon

Har ikke turt å se trailren en gang jeg...

Jeg og! Da er det liksom heeeelt slutt! Gråt i sikkert 2 uker etter siste boka kom..

Det er kjeeeeeeempe trist!!!

Jeg er veldig glad det er flere Twilight filmer igjen, kommer til å dø litt inni meg når de er ferdig.... Følte meg helt tom når jeg leste siste boka liksom :P

Filmene er litt så som så, men jeg liker å se dem :)
Når den siste boka nærmet seg slutten derimot... Dét var trist det!

Føler det samme med Twilight... Harry Potter har aldri fascinert meg, men skal se den siste når den kommer på dvd.

Labambie skrev:
Føler det samme med Twilight... Harry Potter har aldri fascinert meg, men skal se den siste når den kommer på dvd.

jeg gikk fra hp til twilight i fjor sommer, så derfor er ikke slutten på hp sååå trist som det hadde vært om jeg ikke hadde twiligt...

Mrs Lutz skrev:

Labambie skrev:

jeg gikk fra hp til twilight i fjor sommer, så derfor er ikke slutten på hp sååå trist som det hadde vært om jeg ikke hadde twiligt...

twilight er INGENTING sammenlignet med Harry Potterr!Hadde nesten håpa den var det, for da hadde det ikke vært SÅ trist kanskje...

Har sett halve 1-ern..

©Smartass skrev:
Har sett halve 1-ern..

Hehe.. det er det nok mange som har (kun sett en halv film altså)
Men du må jo lese bøkene først! Ellers blir det helt feil! YOU'LL LOVE IT!

Kan jo ikke sammenligne Harry Potter og Twilight.

Twilight-bøkene kunne vært en bra historie, men en elendig forfatter har fått fare som hun vil, og det er virkelig ikke bra :-P. Noen av bøkene er skikkelig hasteskrevet. Utrolig at det har blitt så popuært. Og filmene er BRA amatørmessig... ler litt av skuespillerprestasjonene.

Men Harry Potter?? KANON. KVALITET.
Jeg har ikke sett 1. del av siste film faktisk... så jeg bremser slutten for meg selv ;)

Jeg ble helt nummen og gråt lenge da jeg hadde lest ut siste boka. Gruer meg til filmen også er over.
Boka var så spennende at jeg satt i ett strekk og leste siste halvdelen. Det ble noen timer med temmelig høy puls, he he. Ble så engasjert. Og plutselig var det over, snipp snapp snute, eventyret ute og de levde lykkelig i alle sine dager. Men ikke mer på meg.

Hater når ting jeg er glad i tar slutt! Da sipper jeg som en unge...

Back
Topp