Gud som jeg gleder meg:D

Anita89

Elsker forumet
Ser så mange som går rundt og triller med vogner:) Og nå er det jo heller ikke mange måneder igjen til miniene vår kommer:D Tenk, alt bare rundt 5 måneder igjen:D

Gledestråd fra meg i dag :)

glede meg masse eg og :) men fram til da så skal eg gleda meg over alle bevegelsane minien lage inne i magen og at da snart er jul :P

Hehe ja..er jammen meg masse som skjer fram mot februar:) Sitter her å bare venter på at jeg kan kjenne noe liv fra mini. Håper det ikke blir lenge til:)

Tiden går fort fremover nå ja! :D Snart er det jul og plutselig begynner vi å føde like etterpå :D

eg kjente da skikkeligt første gang 16 + 5 :) trudde eg måtte venta lenger siden da er den første men :)
er da din første?

Oi heldigen:D Litt løye at vi er kjenner så forsjellig:) Og da var det sånn så alle sier? Akkurat som en boble?

Ja dette er min første. Men regner med at jeg ikke kommer til å kjenne noe liv før jeg er rundt uke 20 :)

ka ikkje sei at eg synst da kjentes ut som ei bobla :P da va meir som skikkelig hard dytting, så antar da va spark :) kom eit par rett etter kvarandre... da variere litt itte kor longt inne den ligge trur eg, for har kjent litt svakare bevegelsa og itte den første gongen :)

har liksom venta på dei boblene og/eller fiskehalane så skal bevega på seg, så var ikkje heilt forbredt på at h*n skulle gi seg tilkjenne så hardt :) men låg vel ganske så fint til då :)

Tenke h*n ikkje likte at jordmora knepte å bevegde på "boligen" :p snudde seg hvertfall då me lytta på hjertelyden ittepå :p så da va seinare på den kvelden at h*n skulle klaga litt kanskje :P
Er fremdeles veldigt uvant å kjenna at nåke røre seg der inne, veit jo da at eg er gravid, har jo vore knall dårlige i ca 3 mnd, men har ikkje heilt gått opp for meg at da er ein baby der inne :p

da komme nok heilt plutselig skal du sjå :) ligge morkako framme så spille jo da inn og.
har dåke vore på ul eller?

Okay så herlig:) Så nå kjenner du liv hver dag? 
Jeg merker hvertfall at h*n trykker noe fryktelig på blæra mi. Går på toalettet før jeg skal legge meg, 5 min etterpå må jeg på do igjen. Helt forferdelig. Så har jeg tedens til å sove godt om natta så jeg våkner ikke om jeg måtte på do. Så om morningen når jeg våkner, har jeg så forferdelig vondt i magen.

Hehe så herlig:) Jeg skjønner deg godt når du sier at når du kjenner liv, da går det opp for deg at det er en baby inni der. Selv har det ikke godt opp for meg at jeg er gravid. Var på tidlig UL i uke 8, men er jo mye som kan ha skjedd etter det. Men den 16 august fikk jeg høre hjertelyden, så jeg velger å tro at det er liv inni der for det om jeg ikke kjenner noe enda:)

ja eg trur eg har kjent litt kvar dag itte på.. :) men mest når eg sitte ner eller ligge i sengo å slappe heilt av :)
kjenne til da med å sova så godt å ha vondt om mårningen... da jere da litt vanskligare å komma seg opp av sengo :S men sleppe hvertfall å springa fleire gonga om natto då :p har vore ein del kvalm om kvelden så hadde nok ikkje blitt så bra å stå opp fleire gonge.. huff...
godt formen er på vei tilbakers :)

kossen er da med magen då? fått nåken kul?
her har den blitt skikkelig stram:P så kan sjå da greit no at da er ein babymage ja :p hehe:) litt deiligt ;) den kom vel egentlig fullfart i helgo, blei nesten litt sjokkert kor fort da gjekk :p 

Back
Topp