gud så sykt...

Klart dama har jo problemer, men på nettet trenger ikke alle å være den man gir seg ut til å være..............[&:]

noe du vil fortelle...??[:D]

ORIGINAL: Bebibooms

noe du vil fortelle...??[:D]

haha, jeg?

Nei, men vi hører stadig vekk om eldre menn som utgir seg for å være jenter på 15 år liksom[:'(][:'(][:'(][&:]

Og klart, dere har jo ingen garanti for at det jeg skriver er sant! (altså, jeg skriver sannhet, men vet dere det?[;)])

Jeg sier bare èn ting: TÅTEFLASKA! [;)]

jeg er jo miss hemmelighetsfull, så, spørs om ikke jeg er eit lite troll.... SJARMTROLL ihvertfall.. hohooo...[:D]

Jeg skjønner veldig lite av dette ettersom jeg ikke vet hva hun har gjort og hva hun har skrevet og hvordan hun har fremstått. Men tragisk fordiom[:o]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Jeg skjønner veldig lite av dette ettersom jeg ikke vet hva hun har gjort og hva hun har skrevet og hvordan hun har fremstått. Men tragisk fordiom[:o]

Leste så vidt på linken der.

Hun har hatt flere forskjellige nick gjennom flere år, og har bl.a "faket" ett dødt barn osv osv....

[&o] skjønner ikke hvordan noen orker å finne på noe slikt jeg da...

men som sagt, d er jo som vand sier...online! skal se vi alle sammen er noen menn i 50 årene som bare lever ut våre fantasier[:-] hehe neida. skal slutte å tulle!

Huff.... Dette har jeg opplevd før på mitt terminforum med Tuva, juni 06..... En viss person som jeg ikke tror man skal si navnet på her inne, løy om mye, og det viste seg i etterkant at hun faktisk hadde tatt livet av barnet sitt..... Vi samlet inn penger til henne for å gi henne noe fint, mener hun løy om at ungen var født for tildig eller noe sånt....husker ikke alt i den saken, syns det var grusomt. Så at man ikke skal stole på alt som folk forteller på nettet er helt sikkert!!!

ORIGINAL: Reinbue

uff, hørtes helt grusomt ut tingeling!

Ja var grusomt.... Saken har vært oppe i media, og vi har vel egentlig fått beskjed om her på forumet at vi helst ikke skal snakke om saken lenger..... Men det var en ekkel opplevelse!

Back
Topp