Gud, så guffent

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Har alltid hatt så angst for krybbedød.. inne og sjekker til snuppa både 2 og 3 ganger før jeg legger meg.. ofte så må jeg nesten ta på henne for å se om hun puster..

Vi har hatt problemer med at hun tisser igjennom bleia.. så har kjøpt utallige dyner.. bare dundyner.. og pga at vi ikke har tørketrommel selv så valgte jeg denne gangen å kjøpe en dyne som ikke var dun...

Og gadd heller ikke å kjøpe 80x100 (som er prinkelsengdyne).. for er jo ikke mange mnd til hun sikkert skal over til storseng.. Så kjøpte 100x140 dyne..

Denne er jo for stor til sprinkelsengen, men tenkte at det gikk bra alikevel..

Når jeg kom inn for å hente snuppa i dag.. så så jeg henne ikke[8|] For stakkars.. hun lå helt under dyna.. dyvåt[:(] Rant faktisk av håret hennes... Er hun ikke stor nok til å dytte bort dynen selv? Tenkte at dette med at den var litt stor fikset hun helt sikkert selv.. Men stakkars..

Så i dag så går vi tilbake til 80x100 dyna gitt..

Skjønner godt at du skvatt... Kjenner til angsten for krybbedød[&o] Kanskje hun sov veldig tungt...

huff,stakkars[:(] krybbedød er mareritt ja... gutten min bruker så stor dyne i sprinkelseng. har gått veldig bra,men han sparker den som regel av seg han da.

ORIGINAL: Auliana

Tips: Grobag sovepose og 2 bleier på om natta.

Aldri hørt om[;)] Hvor får man kjøpt sånn?

Tror jeg har fikset det med gjennomtissing nå.. byttet til Pampers.. og gått opp en størrelse.. så de siste 3 dagene så har bleia vært tung.. men ikke lekket

ORIGINAL: har du hørt

huff,stakkars[:(] krybbedød er mareritt ja... gutten min bruker så stor dyne i sprinkelseng. har gått veldig bra,men han sparker den som regel av seg han da.

Ja, det så jeg for meg at hun skulle gjøre også...

Tror kanskje ikke grobag sovepose er noe for henne.. hun liker egentlig ikke å ha dyne over seg.. derfor jeg synes det var så rart at hun lå helt under dyne i dag morges

Back
Topp