Nugatti Glad i forumet 31 Des 2009 #1 Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal slette ikonene på hjem skjermen. Har noen ikoner der som ikke skal være der og ikke får jeg de bort heller[:@]
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal slette ikonene på hjem skjermen. Har noen ikoner der som ikke skal være der og ikke får jeg de bort heller[:@]
rodstilk Forumet er livet VIP 31 Des 2009 #2 Hold på dem til de begynner å riste, så trykker du på krysset.
dumidalia Gift med forumet 31 Des 2009 #3 Det er ikke alle ikonene du kan slette, de som var der når du fikk telefonen kan ikke slettes... Men du kan jo flytte de til den bakerste siden..
Det er ikke alle ikonene du kan slette, de som var der når du fikk telefonen kan ikke slettes... Men du kan jo flytte de til den bakerste siden..
Nugatti Glad i forumet 1 Jan 2010 #4 ORIGINAL: rodstilk Hold på dem til de begynner å riste, så trykker du på krysset. Takk da fikk jeg til det[:)] Men nå irriterer jeg meg over at det bilde jeg legger som bakgrunnsbilde ikke ligger bak ikonene på hjem menyen men det går kanskje ikke ann det??[8|]
ORIGINAL: rodstilk Hold på dem til de begynner å riste, så trykker du på krysset. Takk da fikk jeg til det[:)] Men nå irriterer jeg meg over at det bilde jeg legger som bakgrunnsbilde ikke ligger bak ikonene på hjem menyen men det går kanskje ikke ann det??[8|]