Ups, påan igjen?!
Andre møte med forumet
Var til samtale hos legen i dag siden denne graviditeten kom så uventende og det har blitt litt for mange tanker og frustrasjon rundt denne greviditeten. Han skulle og sende et brev til sykehuset slik at vi får en samtale der om ikke så alt for lenge, med tanke på forrige fødsel der vi ikke ble tatt seriøst til tross for både rier og blødninger i uke 32, så jentungen kom da, i gangen på sykehuset. Jeg hadde livstruende blødninger etterpå, mistet 2,5 liter blod på kort tid og de slet med å sette veneflon på meg, brukte vel ca 20 min på det, så kan ha vært snakk om sekunder eller minutter før organene mine svitet.
Alt dette har gjort meg veldig redd, men ikke nok med det! Legen min har ultralydsapparat på legekontoret så han tok en ul på meg... Og det var ikke bare ett hjerte der, det var TO!!!! Dette er et risikosvangerskap fra før, og nå er det to itillegg! Før jag fikk første har jeg alltid ønsket meg tvillinger, men det ønsket la jeg på hylla etter å ha opplevd denne fødselen.
Noen som har opplevd noe lignende og har fått en (eller flere) senere som har erfaringer å dele?
Alt dette har gjort meg veldig redd, men ikke nok med det! Legen min har ultralydsapparat på legekontoret så han tok en ul på meg... Og det var ikke bare ett hjerte der, det var TO!!!! Dette er et risikosvangerskap fra før, og nå er det to itillegg! Før jag fikk første har jeg alltid ønsket meg tvillinger, men det ønsket la jeg på hylla etter å ha opplevd denne fødselen.
Noen som har opplevd noe lignende og har fått en (eller flere) senere som har erfaringer å dele?