Gud hjelpe meg så kvalm

Oh,yes!!!

Jeg blir aldri skikkelig kvalm i dette svangerskapet, aner ikke hva det er, men herlig er det!! Går ofte sulten fordi jeg ikke har tid til å spise+ så er jeg mye oftere sulten enn før, noe som er uvanlig å vanskelig å planlegge.

Sist gang var jeg kjempekvalm helt til uke 12. Er sykt takknemlig. Håper bare det ikke starter opp nå, typisk at jeg jinxer det :p

Jeg har kastet opp 4 dager på rad nå :(
Er dødskvalm fra jeg våkner til rundt kl 19 på kvelden.
Og så kommer det fader meg tilbake igjen rundt leggetid..

Orker ikke å henge over doskåla lenger!!

Jeg har kastet opp 4 dager på rad nå :(
Er dødskvalm fra jeg våkner til rundt kl 19 på kvelden.
Og så kommer det fader meg tilbake igjen rundt leggetid..

Orker ikke å henge over doskåla lenger!!
Får du i deg mat/drikke?

Får du i deg mat/drikke?

Innimellom :p
Spiste tørr makaroni til middag i dag, og slenger i meg en skive i ny og ne rett etter at jeg har kastet opp.
Føler meg som regel fin i 15-20 min etter hver runde over skåla ;p

Jeg fryser hele tiden med vilje bare for å være ett hakk mindre kvalm... Begynner å gå tom for mat jeg klarer å få i meg.. Prøver å fortelle min kjære hvordan jeg har det, men får lite støtte.. Han synes jeg klager, noe jeg gjør LITT ikke mye. :(

Jeg har vært så forferdelig kvalm i to uker nå, det er det verste jeg vet! Forrige uke hadde jeg en dag med litt mindre kvalme, men da slo det til dobbelt så hardt dagen etter. Men i dag og i går har det ikke vært så ille, beste dagene på lenge. Så da er spørsmålet - kommer det tilbake i en syk skala i morra igjen eller kan jeg være kvitt det verste? DET hadde vært en fin julegave det!!

Jeg har vært så forferdelig kvalm i to uker nå, det er det verste jeg vet! Forrige uke hadde jeg en dag med litt mindre kvalme, men da slo det til dobbelt så hardt dagen etter. Men i dag og i går har det ikke vært så ille, beste dagene på lenge. Så da er spørsmålet - kommer det tilbake i en syk skala i morra igjen eller kan jeg være kvitt det verste? DET hadde vært en fin julegave det!!

Hvor langt er du? Jeg tror faktisk det verste er over her.. :) nå er det bare litt av og til.

Jeg spiser bare loff og litt middag :p Går på høykarbodiett!
Haha, jeg også! ;)

Tørr baguette og tørr pasta er fine greier :p
Og litt epler! :p

Hvor langt er du? Jeg tror faktisk det verste er over her.. :) nå er det bare litt av og til.

Jeg er 7+2 i dag. Du da? Er litt ekkelt når symptomer forsvinner synes jeg! For nå klarer jeg å sove på magen pga mindre kvalme, ikke vonde bryster og stort sett en bedre følelse. Men da blir man så klart bekymret! Hehe, ikke lett dette. Hvor langt er du da?

Jeg er 7+2 i dag. Du da? Er litt ekkelt når symptomer forsvinner synes jeg! For nå klarer jeg å sove på magen pga mindre kvalme, ikke vonde bryster og stort sett en bedre følelse. Men da blir man så klart bekymret! Hehe, ikke lett dette. Hvor langt er du da?

Jeg er 8+3 i dag :) føler også det har forsvunnet mye. Men av og til kjenner jeg på menssmerter og ømme brystet. Men kvalmen er bedre.. Nå tror jeg faktisk jeg brygger på omgangssyke, for det er en annerledes kvalme :) men noen dager er jeg totalt symptomfri.. Ikke lett nei

Jeg er 8+3 i dag :) føler også det har forsvunnet mye. Men av og til kjenner jeg på menssmerter og ømme brystet. Men kvalmen er bedre.. Nå tror jeg faktisk jeg brygger på omgangssyke, for det er en annerledes kvalme :) men noen dager er jeg totalt symptomfri.. Ikke lett nei

Godt vi er flere som har litt av-og-på symptomer da! Men blir litt paranoid av å lese om alle det har gått galt for her inne...

Litt tidlig nyttårsforsett: Bestemmer meg herved for å være glad for at det verste av kvalmen og oppblåstheten har forsvunnet for en stund, og stenge ute alle negative tanker ;)

Håper ikke det er omgangssyka du brygger på da, ikke nå rett i jula!

Godt vi er flere som har litt av-og-på symptomer da! Men blir litt paranoid av å lese om alle det har gått galt for her inne...

Litt tidlig nyttårsforsett: Bestemmer meg herved for å være glad for at det verste av kvalmen og oppblåstheten har forsvunnet for en stund, og stenge ute alle negative tanker ;)

Håper ikke det er omgangssyka du brygger på da, ikke nå rett i jula!

Uten tvil :/ men håper det går fint!

Det beste er nok å tenke positivt ja ;) ikke så mye en får gjort med dette her uansett, annet enn å vente og håpe! Så det så!

Ikke usannsynlig om jeg får det, gitt. Halve 5.klassen har hatt det, og jeg har jo gått sammen med de hele tiden nå før jul :( men håper jeg slipper

Uten tvil :/ men håper det går fint!

Det beste er nok å tenke positivt ja ;) ikke så mye en får gjort med dette her uansett, annet enn å vente og håpe! Så det så!

Ikke usannsynlig om jeg får det, gitt. Halve 5.klassen har hatt det, og jeg har jo gått sammen med de hele tiden nå før jul :( men håper jeg slipper

Jepp, da blir det kun positive tanker fra nå :)

Huff, da håper jeg du får en snill versjon ihvertfall!!

Jepp, da blir det kun positive tanker fra nå :)

Huff, da håper jeg du får en snill versjon ihvertfall!!

Har ikke fått noe enda :) så er nok bare spiren som gjør meg kvalm ;)

Back
Topp