Gud bevare meg....

Tjukkaaa

Forumet er livet
... barnehagetrøtt unge = hjelpes!
... arbeidstrøtt mamma= shitt!
Bhgtrøtt unge + arbtrøtt mamma = GOD HELP ME!![&:][&:][&o][:@][:'(][>:][&:][&:][&:]

Hehe.. [:D]

ikke sant?[8D] Bruker hver eneste nerve og hver eneste muskel i hele min kropp på å reagere minst mulig... for å se ut til å være rolig og balansert mor... ikke lett altså!

Fordi jeg skjønner at hun har det ikke bra. Hun er dødssliten og alt er vanskelig og alt jobber imot hun. Så jeg syns forferdelig synd i hun... men samtidig holder jeg på å eksplodere her![&:]

[&o] huff... den ser jeg[&o]

praksis tar på d og kjenner jeg[&o]

Hihihihi!!!! Joda, velkommen til arbeidslivet[8D][8D][8D]

På sånne dager så må vi gjøre noe - komme oss ut, dra på besøk, ett eller annet for å få timene til å gå fortere uten å eksplodere[8D]

Welcome to my life! [8D] To barnehagetrøtte unger faktisk......Ikke alltid like lett å bevare roen gitt.....

ORIGINAL: Vand

På sånne dager så må vi gjøre noe - komme oss ut, dra på besøk, ett eller annet for å få timene til å gå fortere uten å eksplodere[8D]

[:D][:D]

ORIGINAL: Vand

Jo jeg ser den liksom - men vi har vært på farten etter bhg hele denne uken og hun skylder såpass mye søvn fra før så jeg tenkte at hun egentlig bare trengte en rolig dag hjemme. Denne ungen min trenger å tvinges til avslapning [8D] hun kjenner ikke sine begrensninger i det hele tatt. Så lenge det er noe som skjer så kan søvn vente[8D].

Jeg reddet kvelden med å la hun bade her hjemme. Tror hun kom over den verste perioden der fordi hun var blid som solen de siste 10 minuttene frem til leggetid[:D][:D]

I know the feeling and it is not any fun thats for sure [X(][:-][:'(]

Back
Topp