Gud bedre altså,blir oppgitt.

LilleOoops

Forumet er livet
Gubben har igjen 2 uker av ferien sin,men det føles ikke sånn.
2,5uke ut i første ferie ukene sine,så ringer tlf.....jobben hans,KAN DU JOBBE......

Fader asså,så han sa JA til å ta en dags befaring nede i belgia,så han reiser i dag,g kommer hjem i morgen kveld.
MEN,nå ringte han ene,pokkern ingeniøren istad,kan du dra nedver til Belgia den 10august,istedefor den 15  [:@][:@][:@]

NEI,NEI,NEI sa gubben hehe.Lyn forbanna,vi skal jo på 3d den 10,så det er ikke aktuelt.
Gubben bruker å være real,sier ALLTID ja,så de tror vel at han skal si ja nå også,for det er ingen andre som gidder.

Fader asså,greit at jobben hans er godt betalt osv osv,men fader altså,folk kan jo ikke slippe alt de har i henda,bare de sier hopp.

*Måtte bare ha ut litt steam*

skjønner veldig godt du er forbanna hvertfall!! Har man ferie så har man FERIE!!!
men bra at mannen nekta jobbe når dere skal på UL hvertfall[:)] (skulle vel bare mangle da)

Ja,han hadde aldri sagt ja til det.
Det som er enda mere irriterende,er at gubben er den som har jobbet MEST,og hatt MINST fri av ALLE montørene.
Så det er fint mange andre de kunen ha ringt før gubben også[>:]

Så utrolig dårlig gjort av jobben hans[:@][:@] De BØR respektere at han har ferie!!!
Han er jo supersnill som pleier å si ja, men det var bra at han satt ned foten når dere skal ha UL[:)]

Ja,dette er INTET nytt.Sånn har det vært hver gang de 4årene vi har vært sammen.
Vi er jo vandt til det,men på et punkt så renner tålmodighets begeret over.

Men,det blir nok tatt opp det her.Når gubben lufter dette for de som er eldst,hoho.
De er SÆRE,og er av de typene som krangler med direktørene for firmaet i Norge,haha.[8D]

(De har en veeeeldig spessiell jobb,så de er både bortskjemte å sære på mange punkter,hehe)

Så utrolig dårlig gjort av jobben hans De BØR respektere at han har ferie!!!
Han er jo supersnill som pleier å si ja, men det var bra at han satt ned foten når dere skal ha UL

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Ja,han hadde aldri sagt ja til det.
Det som er enda mere irriterende,er at gubben er den som har jobbet MEST,og hatt MINST fri av ALLE montørene.
Så det er fint mange andre de kunen ha ringt før gubben også[>:]

er vel nettopp derfor de ringer han, fordi han alltid stiller opp. [>:]

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Nå har de faanmeg ta fjernet den femte ferieuka hans fra montasjeplanen også[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

NÅ,nå se.....Nå ringern sjefen.......

Hissig nordlenning on the phone,haha

ORIGINAL: Nøtteknekkern

[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Nå har de faanmeg ta fjernet den femte ferieuka hans fra montasjeplanen også[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

NÅ,nå se.....Nå ringern sjefen.......

Hissig nordlenning on the phone,haha

Det har de vel ikke lov til?????[:@][:@][:@][:@]
Det er BRA at han ringer sjefen!!! Jeg heier på han

Nei,det har dem IKKE lov til.Dem glemmer at folk kan rettighetene sin vøtt.
Han fikk ikke tak i sjefen,men han ringte en av de gammle,sære.
Så det blir nok årnings[;)]

Jeg blir vekket annenhver dag av at noen fra jobben til sambo ringer for å spørre om noe... [&:] Men han blir ihvertfall ikke bedt om å dra ut nå, for de har sendt ham offshore på mindre enn et døgns varsel de 3 siste turene nå, så nå tror jeg at de kanskje skal spørre noen andre... [8D] Hvis ikke så får de ett stk sinna, gravid, småhysterisk og hylende kvinne opp på kontoret!

haha,ja sant.

Jeg spurte gubben når han la på tlf røret i mårrest,om han ingeniøren var totallt retarded,om han hadde problemer noen plass

Hissig,jeg....neeeehei,langt i fra.

Men,det er irriterende,når de skal bli løsrivd fra ferien,det ødelegger jo ikke bare for gutta,det ødelegger jo for oss rundt også,jæskla surt[:'(]

ORIGINAL: SistemannIMagen

skjønner veldig godt du er forbanna hvertfall!! Har man ferie så har man FERIE!!!
men bra at mannen nekta jobbe når dere skal på UL hvertfall[:)] (skulle vel bare mangle da)
[:D]

ORIGINAL: SistemannIMagen

Signerer jentene over her jeg: skjønner godt at du blir sint, har man ferie, så bør man få ha det i fred! [:)]

ORIGINAL: ilabom

Signerer jentene over her jeg: skjønner godt at du blir sint, har man ferie, så bør man få ha det i fred! [:)]

Helt sant![:)]

ORIGINAL: ilabom

Signerer!

[:@][:@][:@]Arbeidsgivere vet å utnytte ansattes "godhet". Been there, done that! Selvom man ikke forventer noe tilbake får man heller ikke en dritt...ikke så mye som ett lite takk engang.

Nei,det er et råttent system:
Meeeeeeen,han får GODT betalt bare for denne lille turen da,så det får gå,hehe
Men,han skal ikek på jobb før han er ferdig med ferien sin etter det her nei.

Back
Topp