Gud å trøtt......

Lillian84

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg satte meg ned litt nå før middag mens guttungen ser på Disney jr.
Og jeg sovna jo tvert.... Hjelp! Gratengen ble litt mer brun enn planlagt, men men....
enda jeg bare har vært hjemme idag og hatt det rolig og småtusta litt rundt....
nå står middagen og avkjøler seg litt før vi skal spise, og øyelokka er farlig tunge..... Hjelp!! ;)

Godt vi er flere ;) bare det at jeg sliter med å holde meg våken på jobb og i bilen til og fra :p å når jeg kommer hjem ;) men etter klokka 8-9 på kvelden da er jeg lys våken å får ikke sove :p slitsomt ;)

Disney Jr er jo abolutt sove medisin da. Har sovnet til det før eg var gravid og :p men er litt skummelt å sovne fra middagen.

Ja, det var litt skummelt, men våkna fort igjen heldigvis da....

ja, jeg er å slik, mellom 21 og 23 er jeg lys våken, og sliter med å sovne når jeg legger meg....

men nå håper jeg på å ha kommet igjennom denne trøttebøyen for idag, jeg får finne på noe..... ;)

Huff jeg har det akkurat likt i dag.
Kan ikke huske jeg har vært så kontant trøtt siden i starten på svangerskapet.
Satt her og ventet på at klokka skulle bli nermere seks for å kjøre snuppa på en aktivitet etter middag.
Sovna sittende i sofaen og våknet ti min over seks!!
Håper det er noe som går fort over, kan ikke ha det slik over lengre tid :p

Jeg er også trøttere enn vanlig, og kan få skikkelige "trøtthetsanfall" på jobb også hvor det er veldig vanskelig å holde øynene åpne.

Skikkelig trøttis her og, spesielt på ettermiddagen. Men sover ikke akkurat godt om natten heller da, så kanskje ikke så rart:)

Jeg skulle ha opplæring i nye arbeidsoppgaver i går. Å der sovnet eg du gikk.... Du e ikkje aleine:-)

Sent from my ST18i using BV Forum

Har vært trøtt siden uke 2-3 og det har ikke gitt seg enda, jeg bruker "all" energien på å være på jobb, sovner som regel etter middag og gjennom barnetv, enda er jeg helt finito når kl bikker 22.00 - føler ikke at jeg har utretta stort de siste mnd. for å si det slik! Var med poden og gikk på ski i helga - sov i tre timer etterpå :)
Men.. det må vel en gang gå over - håper på bedre tider når jeg snart lister meg inn i 2. trimester.

Back
Topp