Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dialekt, helt vanlig, samme som kjerring.IsThaBeth skrev:
Ja, gubben sier kjerringa om meg, men det er helt vanlig på hans dialekt, og kun finslige bergensere reagerer på det, og mora hans, men hun reagerer jo på det meste.
Hender jeg sier gubben, spesielt på jobb, men det er litt mer intern humor da, vi jobber sammen.
IsThaBeth skrev:
Da så....Men jeg kan ikke huske det fra min tid utenfor Østlandet..Jeg har sikkert bare glemt det. Tenke seg til at jeg rakker ned på dialektene. Skamme seg...Juliette skrev:
I skammekroken med deg. Sporenstreks!
Jeg ser for meg at når noen sier GUBBEN, så må de være sent i 30 - 40 årene. Altså "litt oppi der".Superhue skrev:
Selv sier jeg navnet til kjæresten
Juliette skrev:
IsThaBeth skrev:
Da så....Men jeg kan ikke huske det fra min tid utenfor Østlandet..Jeg har sikkert bare glemt det. Tenke seg til at jeg rakker ned på dialektene. Skamme seg...Juliette skrev:
I skammekroken med deg. Sporenstreks!
Når jeg tenker meg om nå, så sa de jo det der jeg bodde før. Siden jeg hadde glemt det, reagerte jeg tydeligvis ikke da. Nå derimot, fra min fisefine sofakrok på østlandet..Slik har det gått med meg
Dialekt, helt vanlig, samme som kjerring.IsThaBeth skrev: