gubben kommer hjem :D

Superteam

Forumet er livet
Sambo er i Iran å jobber, skulle egentlig komme hjem 12 April! Men så sier han til meg i dag at han kommer hjem snart :D (45 timers reise fra kl 4 i natt..)

De ville ikke ha nordmennene på riggen lenger, de følte seg truet og var redd for arbeidsplassene fordi de kan så mye og er så flinke.. (de som er litt høyere oppe og med litt makt) Så de blir kastet av riggen kl 4 i natt! Litt kjedelig selvfølgelig, men kjempekos å få han hjem igjen!!! Vi skal jo ha privat ul den 16 April.. Nå har jeg veeeeldig lyst til å framskynde den siden han kommer hjem!!!!!!! :D:D

åå så morro da [:)]

er han borte lenge av gangen ?

han er ikke fast ute! Han er litt her og litt der! Så første gang han var i iran nå!!

Har vært heldig sånnsett at han jobber mest på land her i byen!! :) Mest pga han er sammen med meg og da at han ikke reiser så mye! rett før han traff meg var han i canada...... i 8 mnd.... hehe! DET får han ikke lov til nå! :) han har aldri vært borte mer enn 3 uker på en tur og det var vel i polen tror jeg..

Jeg er jo litt vant til det da :) Men det gjør jo ikke noe at han kommer hjem snart :D
Da vil jeg endre ul-datoen hvis det er plass:)
wee!!

å så bra, kos å få mannen hjem, hadde ikke klart meg uten[;)]

Åååh, deilig å få han hjem tenker jeg[:D][:D]

Ja det skal bli herlig:) Så kan han og være med til danmark med familien i påska:D

og høre på hjertelyden<3

Så moro sånn ift UL da... Er jo positiv overraskele å få mannen hjem igjen, selvom det var på litt spesielt grunnlag.
Pappa jobber oxo på rigg, men i Nordsjøn da, så ikke no sånn kastet av riggen der ute.. [:D]
Blir moro å høre om forestående UL'n deres!!

ORIGINAL: Millansky

Så moro sånn ift UL da... Er jo positiv overraskele å få mannen hjem igjen, selvom det var på litt spesielt grunnlag.
Pappa jobber oxo på rigg, men i Nordsjøn da, så ikke no sånn kastet av riggen der ute.. [:D]
Blir moro å høre om forestående UL'n deres!!

ja litt spesielle i iran kanskje? redd for at de skal ta jobbene.. jaja! han kommer hjem <3
Gidder ikke endre ul FØR han har en flybillett til norge!! håper de har en time da, hvis ikke får det bare bli 16 april! er jo ikke så lenge til det heller i grunn:) gleeeeeeeder meg til å stolt legge ut bilde av nurke(t/ne) her <3

Så godt han kommer hjem tidligere. Syntes du er flink som holder ut når han er lenge borte (ikke noe valg da). Får håpe du får framskyndet ul. Blir han hjemme fram til babyen kommer, det veit dere kankje ikke?

ORIGINAL: malone

Så godt han kommer hjem tidligere. Syntes du er flink som holder ut når han er lenge borte (ikke noe valg da). Får håpe du får framskyndet ul. Blir han hjemme fram til babyen kommer, det veit dere kankje ikke?

jeg visste hva jeg gikk til da jeg ble sammen med han, så har ikke så mye valg!! :) blir jo penger ut av det de få gangene han reiser, så kommer jo godt med da! :) vi vet ikke hva han skal gjøre når han kommer hjem! får ta det som det kommer:) men ordinær ul, og fødselen skal han versegod være hjemme for:) hvis ikke får han hilse på hormonene :P og det vil han ikke hehe :)

ORIGINAL: Superteam 15.10.10

ORIGINAL: malone

jeg visste hva jeg gikk til da jeg ble sammen med han, så har ikke så mye valg!! :) blir jo penger ut av det de få gangene han reiser, så kommer jo godt med da! :) vi vet ikke hva han skal gjøre når han kommer hjem! får ta det som det kommer:) men ordinær ul, og fødselen skal han versegod være hjemme for:) hvis ikke får han hilse på hormonene :P og det vil han ikke hehe :)

Ja, hadde holdt ut jeg også hvis han hadde jobb hvor han måtte ut å reise, sånn er det jo bare. Ul og fødsel er et must, så det er jo bra dere iallefall kan styre det såpass at han får med seg det.

Er vel ekstra koselig når han er hjemme da, blir vel nesten nyforelska hver gang han kommer hjem[:)].

Ja det er viktig å være litt borte fra hverandre og av og til! Så får man tid til å savne hverandre og sette masse pris på hverandre :)

Jeg gleder meg kjempemasse til han kommer hjem <3

Men NÅ er det natta!!!! :)

Back
Topp