gubben er såå...

maja88

Gift med forumet
kjenner eg blir sur altså.. Gubben skal være så tøff i kjeften når han får besøk.... ååh.. det er så irriterende at han er sånn..
han har sagt at han skulle slutte å røyke inne, men han går uansett bort til vinduet og røyker.. mye av røyken kommer jo inn til meg uansett hva han sier.. han sier han ser at røyken går ut, men hvor mye av stoffene i røyken kommer inn til meg som ikke er synlig?? jo, det er mye det..
han har lovet meg at han skulle gå ut å røyke.. men den gang ei.. Vinduet i stua er ut for han..
Tenker han ikke på at jeg har en baby i magen eller???

så, det var dagens klage tror eg..

Uff,forstår st du et sint da. Hadde blitt steike sur sjøl!

mhm. hvis han ikke skjerper seg pakker eg tingene mine å drar.. er så lei at han skal forandre seg etter hvem han er med..

Ja!! Jeg og!! Jeg akseptere ikke røyk inne, hvertfall ikke der det er barn eller gravide - eller som meg som er ALLERGISK mot røyk[&:] Bare si han noen alvorsord du!! Han må lære å ta hensyn[;)]

har prøvd. men da begynner han bare med; ja begynn å grin..

Passiv røyking er jo like farlig som å røyke selv. Så jeg hadde også blitt forbanna, så skjønner deg godt!!! Hadde i prostest gått ut når han røyka inne så mulig han skjønner hvor viktig det er for deg!

ORIGINAL: maja88

Da hadde jeg truet med å pakke tingene mine! Jeg er veldig anti-røyk og har vært det hele livet. Og det ble forsterket etter at pappa døde av lungekreft, 54 år gammel[:(]

Synes det er utrolig egoistisk av han å utsette deg for det[:@] Han kan gjøre hva han vil med sin kropp, men han SKAL ta hensyn til deg som tross alt bærer hans barn!!!

ja, tror nesten eg skal begynne med det.. han skal få låv til og røyke inne, bare at han går i gangen og røyker med yter døra åpen.. å mellomgangs døra lukket..

ORIGINAL: Joffen

ORIGINAL: maja88

Da hadde jeg truet med å pakke tingene mine! Jeg er veldig anti-røyk og har vært det hele livet. Og det ble forsterket etter at pappa døde av lungekreft, 54 år gammel[:(]

Synes det er utrolig egoistisk av han å utsette deg for det[:@] Han kan gjøre hva han vil med sin kropp, men han SKAL ta hensyn til deg som tross alt bærer hans barn!!!

ja, det er eg enig i.. han sa jo selv da vi mistet den ene, at han skulle begynne å røyke ute pga han ville ikke at vi skulle miste begge.. han vil at jeg skal bære fram nr 2..
men virker jo bare som tomme ord... [:(]

Huff DET hadde jeg ikke funnet meg i!
I det hele tatt[:@]
Ville tatt meg en alvorsprat og spurt han om han respekterer deg og barnet og om han forstår hva det innebærere å få et barn.

Hadde blitt gæærn jeg allfall, skjønner godt du blir sur[:'(]

prøver så godt eg kan å få han til og gå ut.. men han ser bare dumt på meg å tror at all røyken går ut vinduet.. men når eg kjenner røyklukten så kommer det inn..

Jeg hadde blitt så forbanna,at jeg hadde knekt ALL røyken i pakka hans,og spurt om han syns det var like snillt som det han gjorde der [:'(]

Klem til deg asså....

hehe.. har så lyst til og gjøre det.. men da blir eg vel kastet på hue og rævva ut her fra..

Skjønner godt at du blir frustrert. Samboeren min sluttet heldigvis når vi fant ut at jeg var gravid. Passiv røyking er skadelig for både deg og barnet. Stå på!

eg sluttet selv dagen eg fant ut at eg var gravid.. å han sier jo selv at han skal slutte å røyke.. håper bare at han kan gjøre det NÅ...

Håper han bare er i trassperiode akkurat idag, og at han skjerper seg, kanskje han er bekymra for siste spira han også, og dette er hannes måte å "si det" på...
Ikke vet jeg, men håper uansett han tar seg sammen etter at UL viser at et lite bøllefrø virkelig vokser inni magen din

Jeg tror jeg ville nevnt det på UL...At du er bekymret for hvilke skader det kan ha på fosteret...Så kan han føle seg dum!!!

ORIGINAL: ^Milla^

Håper han bare er i trassperiode akkurat idag, og at han skjerper seg, kanskje han er bekymra for siste spira han også, og dette er hannes måte å "si det" på...
Ikke vet jeg, men håper uansett han tar seg sammen etter at UL viser at et lite bøllefrø virkelig vokser inni magen din

håper virkelig det..

ORIGINAL: Joffen

Jeg tror jeg ville nevnt det på UL...At du er bekymret for hvilke skader det kan ha på fosteret...Så kan han føle seg dum!!!

hehe.. ja, kanskje det [;)] noe må eg gjøre iallefall..

Back
Topp