Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha så koselig [emoji7]i dag har det klikka for gubben o.0
Han har begynnt med nesting. Stelleplassen til lille er ferdig. Han har vasket snart hele huset og jeg vagger etter og prøver å holde følge med han [emoji14]
En uke til termin i dag.
Jeg har hele tiden trodd at jeg skulle vært ferdig nå. At jeg skulle sitte med lille i armene mine. Hadde aldri trodd at jeg skulle nå uke 39.Godt å få unna litt før den lille melder sin ankomst [emoji6] Det rakk ikke vi så her gjøres en og en ting innimellom slagene når vi har tid [emoji6] Planlagt keisersnitt skulle egentlig blitt utført i dag, men i stedet for så er Milea nå 11 dager gammel, jeg har fjernet stingene og blir gradvis bedre og bedre [emoji173]
Ja de små gjør i allefall ikke noe av det vi tror og håper, de styrer alt i sitt eget tempo [emoji6] men hun vokser seg fin i magen nå så det er jo bare en fordel at hun er der så nært opp mot termin[emoji6][emoji173] masse lykke til når tiden er inne[emoji4]Jeg har hele tiden trodd at jeg skulle vært ferdig nå. At jeg skulle sitte med lille i armene mine. Hadde aldri trodd at jeg skulle nå uke 39.
Så det å ha bare en uke til termin er rart.
Jeg har prøvd masse for at fødselen skulle starte.
Men lille trives tydeligvis veldig godt der hun er.
Men ja, det er godt å vite at ting er gjort. Og de er gjort slik jeg vil ha dem.