Gubben «nester»

i dag har det klikka for gubben o.0
Han har begynnt med nesting. Stelleplassen til lille er ferdig. Han har vasket snart hele huset og jeg vagger etter og prøver å holde følge med han [emoji14]
En uke til termin i dag.
Haha så koselig [emoji7]

Her har vi også jobbet hardt, har hentet fram det siste utstyret fra boden, vasket masse gulpekluter og sengetøy, mannen har hengt opp lamper knagger, bilder m.m på soverommet til lille og vi har fått ryddet bort mye generelt rot som ikke har hatt noe fast plass :) godt å få orden på ting før det braker løs!

Samme her :P han fikk plutselig hastverk med å legge på madrass på senga til lille og feste den til vår. Han er også nesten like surrete som meg som kanskje ikke er så greit på jobb da :hilarious:

Vi har hele tiden vært enige om at det å gjøre klar seng, vugge og stelleplass er ting han skal gjøre mens jeg er på sykehuset. Nå er det bare senga som mangler :) men den nekter jeg å gjøre klar enda. Den skal han og guttene gjøre klar til lillesøster kommer hjem. De skal velge sengetøy og alt.

Godt å få unna litt før den lille melder sin ankomst [emoji6] Det rakk ikke vi så her gjøres en og en ting innimellom slagene når vi har tid [emoji6] Planlagt keisersnitt skulle egentlig blitt utført i dag, men i stedet for så er Milea nå 11 dager gammel, jeg har fjernet stingene og blir gradvis bedre og bedre [emoji173]

Godt å få unna litt før den lille melder sin ankomst [emoji6] Det rakk ikke vi så her gjøres en og en ting innimellom slagene når vi har tid [emoji6] Planlagt keisersnitt skulle egentlig blitt utført i dag, men i stedet for så er Milea nå 11 dager gammel, jeg har fjernet stingene og blir gradvis bedre og bedre [emoji173]
Jeg har hele tiden trodd at jeg skulle vært ferdig nå. At jeg skulle sitte med lille i armene mine. Hadde aldri trodd at jeg skulle nå uke 39.
Så det å ha bare en uke til termin er rart.
Jeg har prøvd masse for at fødselen skulle starte.
Men lille trives tydeligvis veldig godt der hun er.
Men ja, det er godt å vite at ting er gjort. Og de er gjort slik jeg vil ha dem.

Heldige deg. :) Her har samboer jobbet mye overtid og ekstra, så han er helt utslitt. Noe jeg også egentlig er, men jeg klarer ikke å la meg slenge meg ned i sengen før det er ryddig. Jeg slapper ikke skikkelig av før lillegutt er lagt og det er ryddig på kjøkken og i stuen. Selv om jeg ikke ser noe til det fordi det er sengen jeg ender opp i når lillegutt er lagt, og jeg endelig kan slappe av. :p

Jeg har hele tiden trodd at jeg skulle vært ferdig nå. At jeg skulle sitte med lille i armene mine. Hadde aldri trodd at jeg skulle nå uke 39.
Så det å ha bare en uke til termin er rart.
Jeg har prøvd masse for at fødselen skulle starte.
Men lille trives tydeligvis veldig godt der hun er.
Men ja, det er godt å vite at ting er gjort. Og de er gjort slik jeg vil ha dem.
Ja de små gjør i allefall ikke noe av det vi tror og håper, de styrer alt i sitt eget tempo [emoji6] men hun vokser seg fin i magen nå så det er jo bare en fordel at hun er der så nært opp mot termin[emoji6][emoji173] masse lykke til når tiden er inne[emoji4]

Back
Topp