GU ved første kontroll?

irisak

Forelsket i forumet
MÅ man ha det? Hadde det sist men da hadde jeg kvinnelig lege. Nå har jeg mannlig, og det er totalt uaktuelt å ta GU med han(og alle andre menn..) Dette er en liten kommune, han kjenner hele familien min, jeg er tremenning med hans barn, og jeg ser huset hans fra huset mitt. I det hele tatt.. Jeg gjør det bare ikke. Er det helt nødvendig tror dere? Kan man ikke gjøre det på poliklinikken isteden? Jeg skal jo ha hyppige kontroller på sykehuset så jeg håper damene der kan ta den biten.. [8|]

Erfaringer med GU på første kontroll?

Nisj... Kan jeg aldri i verden tenke meg at må være nødvendig. Ingen gravid jeg kjenner har MÅTTET gjør det ved første kontroll. Er du gravid så er du gravid. Skjønner VEEELDIG godt at du ikke vil at han skal undersøke deg.

Hehe er litt skadd av hun forrige legen min, hun tok nærmest GU bare jeg hadde litt hoste
Det er noe med å kjenne på livmora, men det kan da ikke være dødsviktig første gangen.. Håper jeg.

Jeg hadde det under første graviditet, siden jeg aldri hadde tatt celleprøve før. Ellers hadde ikke legen jeg hadde den tiden tatt den.

Jeg hadde kun GU ved første svangerskap ihvertfall, så tror ikke det er nødvendig.

Eg hadde i alle fall ikkje sist gang

Jeg hadde ingen GU i mitt første svangerskap. Var aldri tema engang.

jeg tok gu ved første garviditet men var for å ta celleprøve:) so satser på at jeg ikke må den her gangen siden jeg har manne lege[:D]

Back
Topp