GU mellom uke 30-40?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Er det noen kontroller framover som de skal se eller kjenne oppi skritt? Og hvorfor? Hvorfor ikke? Nå pleier de bare å kjenne på og måle magen. Greit å vite så man er passe ren i "hufsa" før kontroller :)

Det er ikke vanlig at de tar gu på kontrollene med mindre du ber om å bli strippet eller for å sjekke åpningen
Uff, jeg vil helst ikke bli strippet. Det høres ikke godt ut :(

Hver gang til meg :p sjekker livmorhalsen, også må di bruke innvendig ultralyd for å måle han, siken han ligger så dypt i bekkenet :)

Hvis du har et normalt svangerskap, er de vel ikke "oppi der" før en eventuell overtidskontroll? Sist jeg gikk gravid kan jeg ikke huske noe sånt i alle fall, før jeg kom inn for å føde.

Hvis det derimot oppstår noe unormalt eller uventet frem mot fødsel så kan det vel hende de må sjekke den veien også.

Hvis du har et normalt svangerskap, er de vel ikke "oppi der" før en eventuell overtidskontroll? Sist jeg gikk gravid kan jeg ikke huske noe sånt i alle fall, før jeg kom inn for å føde.

Hvis det derimot oppstår noe unormalt eller uventet frem mot fødsel så kan det vel hende de må sjekke den veien også.
Samme her - først den dagen jeg ble lagt inn for igangsetting (12 dager over termin) at de var "oppi" der for å sjekke modning av mormunnen + stripping utpå dagen.

Har inntrykk av at de ikke utfører innvendig ul uten at de må

Prøvde å quote verpesyk, men ble bare krøll...

Jeg har blitt det med begge :) Gjør det gjerne igjen :) På overtid blir man gjerne litt desperat. Vil ikke si det var vondt, men kan hende noen er uenig. Begge gangene har riene startet etter stripping.

Fikk gu en uke før termin, fordi de mistenkte svangerskapsforgiftning og måtte sjekke hvor moden jeg var.. de strippet i samme slengen, og riene startet to dager etterpå..

Takk for mange fine tilbakemeldinger :)

Back
Topp