rodstilk Forumet er livet VIP 6 Mar 2009 #1 ..erfaringer? [:)] Å kjøpe, eller å ikke kjøpe? Det er frågan!
MaRtE:) Gift med forumet 6 Mar 2009 #3 kjøpe! har hatt vår siden vår -05 og nå er vi vel ferdig med den snart. har vært kjempefornøyd[:)] brukt til 2 barn i sportsvognperioden, bare hatt bagvogn når de var pittesmå[:)]
kjøpe! har hatt vår siden vår -05 og nå er vi vel ferdig med den snart. har vært kjempefornøyd[:)] brukt til 2 barn i sportsvognperioden, bare hatt bagvogn når de var pittesmå[:)]
rodstilk Forumet er livet VIP 6 Mar 2009 #4 ORIGINAL: MaRtE:) kjøpe! har hatt vår siden vår -05 og nå er vi vel ferdig med den snart. har vært kjempefornøyd[:)] brukt til 2 barn i sportsvognperioden, bare hatt bagvogn når de var pittesmå[:)] Hørtes bra ut! [:D]
ORIGINAL: MaRtE:) kjøpe! har hatt vår siden vår -05 og nå er vi vel ferdig med den snart. har vært kjempefornøyd[:)] brukt til 2 barn i sportsvognperioden, bare hatt bagvogn når de var pittesmå[:)] Hørtes bra ut! [:D]
S sylfida Glad i forumet 6 Mar 2009 #5 kjøpe.[:D] Har nettopp kjøpt meg denne vogna etter lang letetid etter rett vogn. Er kjempefornøyd og angrer nesten på at jeg ikke har kjøpt den før nå.[:)]
kjøpe.[:D] Har nettopp kjøpt meg denne vogna etter lang letetid etter rett vogn. Er kjempefornøyd og angrer nesten på at jeg ikke har kjøpt den før nå.[:)]
rodstilk Forumet er livet VIP 6 Mar 2009 #6 ORIGINAL: sylfida kjøpe.[:D] Har nettopp kjøpt meg denne vogna etter lang letetid etter rett vogn. Er kjempefornøyd og angrer nesten på at jeg ikke har kjøpt den før nå.[:)] ..nå blir jeg neesten overbevist her! [:D]
ORIGINAL: sylfida kjøpe.[:D] Har nettopp kjøpt meg denne vogna etter lang letetid etter rett vogn. Er kjempefornøyd og angrer nesten på at jeg ikke har kjøpt den før nå.[:)] ..nå blir jeg neesten overbevist her! [:D]