Gryterett

GitteW

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Vi tenkte å servere gryterett i dåpen, men syns vi bør diske opp med noe annet en poseversjonen :P Noen som har noen gode oppskrifter enten med biffkjøtt eller kylling?

Jeg flytter denne over på generelt for flerr svar :)
Den blir flyttet tilbake til rett forum etterhvert :)

Vi laget Toro gryte i dåpen til poden ;) ble en slager det :D med brød ved siden av.

Da vil jeg heller kjørt på med lapskaus:) Den "lager seg selv", og er best dagen etter:)

Minestronesuppe med små chorizopølser fra Jacobs og focaccia til :)

Det er den jo faktisk ;) og hvis jeg tilfører litt annet i tillegg er det ingen som merker at det er pose :P
Haha nei. Og om noen skulle si noe, så bare vær påståelig og benekte fakta :P min beste sjokoladekake er fra pose, men glasuren er hjemmelaget. Mange spør om oppskrift, jeg sier det er en hemmelig ingrediens :D :D

Neineinei, ikke lag posegryte i dåpen :(
Hva med en hjemmelaget okseragu med potetmos? Når skal dåpen være?

Neineinei, ikke lag posegryte i dåpen :(
Hva med en hjemmelaget okseragu med potetmos? Når skal dåpen være?
Høres godt ut ;) Jeg er helt enig i at det er kjipt å servere posevarianten i dåp. Dåpen skal være 1.mars

Haha nei. Og om noen skulle si noe, så bare vær påståelig og benekte fakta :P min beste sjokoladekake er fra pose, men glasuren er hjemmelaget. Mange spør om oppskrift, jeg sier det er en hemmelig ingrediens :D :D
:P Luringen ;)

Hva med å lage ertesuppe? Kjempe godt:) og rundstykker til.
Det kunne jeg sikkert gjort hvis jeg hadde likt ertesuppe selv ;) Er ikke noe fan av konsistensen.

Vi lagde av en sånn Toro jegergryte og hadde i hjortekjøtt. ;)
Høres godt ut!

Minestronesuppe med små chorizopølser fra Jacobs og focaccia til :)
Nam! Jeg er jo fan av foccacia ;)

Back
Topp