Er det noen som har oppskrift på hjemmelaga gryterett? Har vært lat i alle år å kjøpt toro, men synes den er så smakløs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne lammegryten er ganske god, lammekjøttet kan god byttes ut med svin eller storfe
(Nei jeg gidder ikke skrive det en gang til)
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/1443624988_hstens_lammegryte.html
Ja, veldig gla i bali kyllinggryte så dette var supertLiker du Bali kyllinggryte?
Isåfall, til meg og to barn:
2 kyllingfileter kuttes i biter og stekes med karri, paprikapulver og hvitløkspulver.
I en kjele surrer du opphakket paprika og rødløk (Jeg bruker ofte brokkoli og).
Tilsett en boks kokosmelk når dette er stekt.
Så krydrer du med litt mer karri, har i en halv teskje sambal oelek og salt etter smak.
Tilsett kyllingen og kokt ris mot slutten.
Kan ha oppi en boks ananas hvis man liker det også![]()
![]()
Nachogryte:Takk alle) Gleder meg til å prøve!
Om noen har oppskift med kjøttdeig også så kom med det![]()
Den der må jeg lageNachogryte:
Smør Philadelphia nederst i en ildfast form,stek kjøttdeig og ha oppi taco krydder,ha oppi mais,paprika,tomat,løk,evt chili (bare fantasien kan stoppe deg) så haes alt oppi ildfast formen,dryss ost over og stek i ovn ca 20 min på 220gr,når d er ca 2 min igjen av steketiden har du nachochips oppå osten,serveres med rømme,tacosaus,quacamole og evt salat
![]()
Høres perfekt ut for en nachos elsker som megAnbefalesså enkel å lage og så godt!
![]()
Skal lage den ikveld viHøres perfekt ut for en nachos elsker som meg![]()
Her blir det taco i dag, så får spare den gryta til neste helgSkal lage den ikveld vihilsen enda en nachos elsker
![]()