grviditetsnupper??

SRG82

Første møte med forumet
er sinnsykt plaget med "nupper" i huden...både på brystet og på ryggen... minner om kviser,men er ikke det. noen med samme plager? noen med råd? går de bort av seg selv etter graviditeten? HJELP!:)
 
Har det samme her, har prøvd det meste, ingenting som hjelper dessverre. Nå bare venter jeg på at gutten skal komme, så huden kan bli normal igjen!!!
 
ååå jaaa.. det har jeg å!! veldig irriterende.. i ansiktet, brystet og skuldre/rygg.. men .. ikke no som hjelper nei,, prøvd ALT!
Må bare la det gå sin gang fikk jeg beskjed om...
 
 
Mee too...godt at det er noen med samme problemer:) Men det er helt klart at gevinsten er stor for å holde ut med kviser litt her og der[:D]
 
Har noen prøvd A-KREM????? Samboern min smører ryggen min med A-KREM etter hver dusj og det hjelper faktisk. Ser forskjell hvis han ikke har smurt meg på noen dager. Det blir ikke helt bra men huden roer seg ned betraktlig. Kjøp A-KREM på apoteket  i norge men skal du en tur til sverige så kjøp den på helsekost der, en god del billigere enn i norge. Det går ganske mye av den kremen når hele ryggen smøres inn så da kan det være greit å spare noen tiere.
 
Kan også si at halsen og brystet er nesten helt bra. Ansiktet er mye bedre også. Ser nesten helt normal ut hehe... Kremen er veldig fet men den funker. Heller litt fetere hud enn masse kviser og nupper!!!

 
 
Back
Topp