Gruuuuuuer!

Venter_nr2

Glad i forumet
Septemberlykke 2024
Mandag i morgen, å på tirsdag skal sambo (og kanskje jeg) på TESA/PESA prøve.
Gruer meg noe sinnsykt til å få svaret!!!! [&o] [:(]
Om jeg ikke blir med han på sykehuset blir jeg sittende hjemme å vente og tenke..
Blir jeg med tror jeg det føles litt bedre på en måte.

Huff..
Send oss all lykke da! [:)]

Masse masse lykke til.

Lykke til! Skjønner godt at dere er nervøse nå. Jeg hadde nok blitt med om min mann skulle gjennom det samme.

Masse lykke til! Er nok greiest å være med ham ja.

Vi må til UNN Tromsø og dermed reise med fly.
Han får vel ikke dekt flyreise for meg også?

ORIGINAL: babyT

Lykke til! Skjønner godt at dere er nervøse nå. Jeg hadde nok blitt med om min mann skulle gjennom det samme.

Signerer babyT

ORIGINAL: *Bobbo*

Masse masse lykke til.

ORIGINAL: *Bobbo*

Masse masse lykke til.

hva er denne prøven? må alle ta den?? ønsker dere allefall masse masse lykke til..

ORIGINAL: Nesing

Lykke til til din mann! Håper dere får gode nyheter etter at undersøkelsen er vel overstått.

Tror dessverre ikke du får dekket flyreise ettersom det er din mann som skal gjennom undersøkelse og ikke vil være avhengig av din assistanse på noen måte. Dere kan selvsagt ringe NAV, men har mine sterke tvil altså [&:].

da må jeg nok bare sitt hjemme å vente [&:]

ORIGINAL: Ivara

Lykke til! Jeg tror nok jeg hadde blitt med hvis det var min mann som skulle gjennom noe sånt.
Vet dessverre ikke hvordan det er med å få dekket reisen, men akkurat i et slikt tilfelle tror jeg ikke jeg ville tenkt SÅ mye på utgifter, det viktigste er vel å være der sammen emd din kjære.

Håper på gode nyheter når prøven er analysert. [:)]

men problemet er at jeg ikke får lønn enda, og har ikke råd til flybillett nå..
må høre om han kan betale den.

Det hørtes veldig nervepirrende ut. Håper dere får gode prøveresultater! Jeg vet ikke med NAV, men de er normalt ganske strenge [&:] Mannen får feks ikke dekket utgifter eller sykemelding den dagen man har innsett. Masse masse lykke til!

Back
Topp