Grusomt trøtt

tingeling1990

Glad i forumet
Flere som har blitt grusomt trøtte nå på slutten?? Jeg legger meg sammen med typen i 22-23 tiden, våkner rundt 9-10, sovner igjen og våkner rundt 12.. og så går jeg resten av dagen stuptrøtt og sover litt inn i mellom.. 39+2 idag...

Flere som har blitt grusomt trøtte nå på slutten?? Jeg legger meg sammen med typen i 22-23 tiden, våkner rundt 9-10, sovner igjen og våkner rundt 12.. og så går jeg resten av dagen stuptrøtt og sover litt inn i mellom.. 39+2 idag...
Jeg var sånn i den perioden ja. Begynt å bli litt bedre nå. Er 5 dager på overtid.

Er også flere ganger oppe om natten altså, og mye av søvnen føler jeg er powernaps [emoji14] drømmer mye, våkner ofte for så å sovne igjen.. slik har det vært lenge, men har ikkje vært såå trøtt.. klarer ikke å fokusere i samtaler og føler meg som en zombie i ventemodus:p

38+6 idag, har også en trøtt periode. Sovet 10 timer inatt og 12 natten før. Med unntak av do besøkene :happy::p tror kroppen lader opp batteriene til fødsel :)

Det går litt opp og ned. noen dager veldig trøtt og andre veldig våken

*rekkeropphånda* Jeg har vært sånn de siste ukene. Legger meg med mannen. Sovner noen ganger en time, våken noen timer, våkner når han står opp, våken en time, sovner, står opp, ken et par timer - legger meg og står opp før middag haha... Blir umulig å ha døgnrytme når mini kommer uansett, så jeg bare sover når jeg kan.

Alle sier at jeg bare skal nyte tiden nå og hvile masse, men jeg føler jeg er i en venteposisjon og er sååå lei av å være trøtt og sove hele tiden [emoji14] vil heller være trøtt med en baby, føler dagene får mere mening da [emoji14] føler det ikke er noe liv å bare sove hele tiden og ikke vite hvilken dag det er en gang [emoji14] hehehe

Mega trøtt! Hadde masse energi hele tredje trimester før alt falt sammen for noen dager soden. Føler jeg ligger til lading nå. Men med småbarn fra før er jeg veldig glad om jeg får til en 7-8 timers natt.

Misunner dere som kan sove 10-12 timer! [emoji173]SØVN[emoji173]

Kjempetrøtt.. nettopp sovet 2 1/2 på sofan før bhg henting.. men så har jeg vært trøtt gjennom hele dette svangerskapet. Trøøøøtt :(

Åååå,,,du e heldig som får sove..*misunnelig* :)

Ja, er helt utslitt. Varierer hvor godt jeg sover om natta, men selv netter hvor jeg har sovet greit er jeg helt kjørt resten av dagen. Har begynt å ta en blund av og til, og slikt gjør jeg egentlig aldri, pleier ikke å få sove på dagtid selv om jeg er aldri så sliten.

Nei, og det på tross av at jeg våkner en gang i timen hele natta gjennom :p men jeg har ikke kjent på denne trøttheten alle snakker om hele svangerskapet, så kan hende det ligger der :p

Jeg er konstant trøtt... Sover greit på natta, sover en blund på formiddagen og sovner gjerne litt når storebror ser på barne-tv på kvelden! Så legger jeg meg rundt 23.30 igjen [emoji14] 40+0 idag!

*rekkeropphånda* Jeg har vært sånn de siste ukene. Legger meg med mannen. Sovner noen ganger en time, våken noen timer, våkner når han står opp, våken en time, sovner, står opp, ken et par timer - legger meg og står opp før middag haha... Blir umulig å ha døgnrytme når mini kommer uansett, så jeg bare sover når jeg kan.

Har det AKKURAT slik som deg jeg også nå. ;)

Back
Topp