Grusomt (detaljer)

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Våknet opp nå, kjenner jeg har magesmerter og jeg har sliti med diare men ja, beklager detaljer.. Det rett og slett renner ut av meg. Det begynte etter jeg tok gravidvitaminer, kjøpte en pakke hvor man skal ta 4 om dagen... Jeg har så vondt :( Håper virkelig ikke dette er et dårlig tegn


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Huff det høres ikke godt ut! Jeg vet at mange reagerer på enkelte typer trantabletter.
Gå på apoteket og få noe idoform eller noe. det er ikke uvanlig med hverken forstoppelse eller diare i svangerskapet, og har mest sannsynlig ingenting galt å gjøre, med mindre du blir så dehydrert at du blir dårlig av det også. Masse god bedring!
 
Uff forfedelig med sånn. Kan jo være vitamimene eller svangerskapsrelatert. Hadde ett par dager i forrige uke det det bare rant :p For så å være bom fast neste dag. Alt skal man oppleve altså :p



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Det gikk heldigvis over etterhvert! Og ikke noe blod, men jeg mistenker at magen min ikke helt tålte disse jenta elettene. Så jeg går over til kun folat noen dager og ser :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Høres ut som en god plan Twinkle; ) sikker kropoen som sier i fra at dette trenger jeg ikke;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ja :) Det er noe og bekymre seg for hele tiden... Nå bekymrer jeg meg for at CB bare viste 1-2 uker .. Er det mulig :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Det er mest sannsynlig jern du reagerer på. Kutt enten ut den pillen som inneholder jern, eller ta folat, kalsium, omega 3 og D-vitamin utenom. Og husk å ta alle piller etter å ha spist godt, og gjerne på ettermiddag/kveld. Tar du probiotikapiller samtidig blir det mindre sjanse for dårlig mage :)

Det aller viktigste er selvsagt forlat :)

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Twinkle: husk at cb bare regner ut fra unnfangelsen, og ikke egentlig hvor langt du er på vei :)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Twinkle: husk at cb bare regner ut fra unnfangelsen, og ikke egentlig hvor langt du er på vei :)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
Ja men jeg mener selv det er 2 uker og 2 dager siden unnfangelse :) Men, befruktningen må jo ikke skje på eggløsningen så hvis den har skjedd så lite om 2 dager senere så stemmer det jo :) Det er helt sikkert ikke noe galt med lille spira :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Åja sånn ja :) tok du den på morgenen også? Er visst viktig for at det skal være sikkert. Uansett, det går helt sikkert bra, men man bekymrer seg jo for alt :)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Åja sånn ja :) tok du den på morgenen også? Er visst viktig for at det skal være sikkert. Uansett, det går helt sikkert bra, men man bekymrer seg jo for alt :)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
Ja, jeg tok den på morgningen :) Gravid kom opp med en gang men den brukte litt tid på å laste inn uker, så kanskje jeg var midt mellom med HCG :) Ja, man bekymrer seg for alt ja! Jeg merker jeg sitter å tenker på dette hele tiden, at den burde vært 2-3 :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Nå skal det sies at jeg har googlet litt på det.. Og noen skriver de får 1-2 uker i 4 uker Pga HCG er tregt men ingenting var galt, og en annen fikk ikke 2-3 før hun var 6 uker på vei så jeg roer meg ned med det :D Er jo bare 4-5 dager siden IKM og


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Huff det hørtes ikke noe gøy ut.
Men det er helt vanlig å ha varierende mage under graviditet. Men det er ikke normalt å få diare av omega 3 eller d-vitaminer.
Ja, jeg tok den på morgningen :) Gravid kom opp med en gang men den brukte litt tid på å laste inn uker, så kanskje jeg var midt mellom med HCG :) Ja, man bekymrer seg for alt ja! Jeg merker jeg sitter å tenker på dette hele tiden, at den burde vært 2-3 :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Jeg tok min cb med ukeindikator da jeg etter mine beregninger var 4+9 og fikk 2-3 den brukte og LANG tid på å finne uken, men det er jo stor forskjell på 200 i HCG og 2000 som angivelig skal til for å slå ut på 3+

Jeg hadde tenkt å ta ny test i helgen, men venter til mandag da bør den være over det :)
 
Huff det hørtes ikke noe gøy ut.
Men det er helt vanlig å ha varierende mage under graviditet. Men det er ikke normalt å få diare av omega 3 eller d-vitaminer.


Jeg tok min cb med ukeindikator da jeg etter mine beregninger var 4+9 og fikk 2-3 den brukte og LANG tid på å finne uken, men det er jo stor forskjell på 200 i HCG og 2000 som angivelig skal til for å slå ut på 3+

Jeg hadde tenkt å ta ny test i helgen, men venter til mandag da bør den være over det :)
Ja, jeg kjenner jeg tenker på den testen absolutt hele tiden! Det er helt grusomt. Jeg leser jo at den kan slå ut feil og at man ikke bør teste mer men jeg tester til onsdag igjen og da må den ha kommet lenger hvis ikke så er det ikke noe håp


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja, jeg kjenner jeg tenker på den testen absolutt hele tiden! Det er helt grusomt. Jeg leser jo at den kan slå ut feil og at man ikke bør teste mer men jeg tester til onsdag igjen og da må den ha kommet lenger hvis ikke så er det ikke noe håp


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Ikke bekymre deg (vet det er vanskelig å la være..), mest sannsynlig går dette veldig bra! Klem
 
Ikke bekymre deg (vet det er vanskelig å la være..), mest sannsynlig går dette veldig bra! Klem
Nei, jeg tenker at jeg har jo ikke blødd eller noe så skjønner ikke hva jeg stresser med. Men dette er litt Pga redd for å miste igjen blanda med alt for mye hormoner :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Back
Topp