grusomt å kjøre bil. HJELP!!

MorIHuset

Flørter med forumet
Hvordan er det med bilkjøring hos dere? 
fram til jenta mi var ca 3mnd sovnet hun med en gang hun
kom i bilstolen. Dette har virkelig forandret seg.
Den siste mnd skriker hun med en gang jeg setter henne i stolen og til hun får komme opp.
Jeg føler jeg har prøvd det meste. legge henne sovende i stolen, leke med henne, stoppe og trøste osv men ingenting hjelper.  har vurdert dvd spiller bak men liker egentlig ikke ideen siden hun bare er 4mnd. Hva synes dere? Andre tips og triks? 
prøver å kjøre så lite som mulig men må jo på helsestasjonen og handle mat osv. 
idag holdt jeg virkelig på å krasje og hadde det ikke vært for en oppvakt sjofør i den andre bilen hadde det gått galt.  Vet nesten ikke om jeg tørr kjøre mer før hun roer seg...
 
Ingen problem med bilkjøring her, men det skjer svært sjeldent at vi ikke er 2 i bilen. Min mann kjørte alene med lillemor i forrige uke, og da begynte hun å gråte på E6 uten at han kunne stoppe. Det han gjorde var å synge, og hun roet seg da. Ble ikke helt stille, men det hjalp godt.
 
Vet ikke om det hjelper.men det finnes mange leker du kan feste ved bilstolen eller i håndtaket til bilstolen...babyshop har mye slikt. Vi har en stor sol som lysermog spiller en sang når vi trekker i edderkopen somhwnher under sola..funker innimellom
 
ja jeg har begynt med leke:)
han har likt seg godt i bilstol,men no begynn han å bli større og sover ikke hver gang vi er ute og kjøre. så for at det ikke skal bli kjedelig for han så har jeg festa ei leke på bilstolenn. funker godt her. kan sitte opptil en time uten at han gir lyd fra seg:) kommer meg til å fra bhg utrn noen problem::)
 
her går bilkjøringen veldig fint, men vi kjører sjeldent bil da :) vi går som oftest alle steder.
 
har leker bake og sladrespeil, men det virker som om hun hater å sitte fastspent :p tricky trick...  leser i andre forum om barn som ikke har roet seg før de kommer i en større bilstol og kommer høyere opp....  det er jo noen kilo og mnd til da.
Jeg får bare holde kjøringa til et minimum og håpe hun tar til fornuft :) 
 
Back
Topp